مدیرتیم فوتبال امید ایران اعلام کرد بدون تعارف هیچ تعاملی بین تیم فوتبال بزرگسالان و امید ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی در خصوص دلایل برگزاری اردوی تیم فوتبال امید ایران در هلند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بحث اعتماد به نفس برای بازیکنان به خاطر همین اردو در کشور هلند برگزار شد تا با برگزاری چند دیدار دوستانه، تیم آسیب شناسی شده و نقاط ضعف مشخص شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت ویزای هلند برای ۴۵ نفر، ۴۵ روز وقت گذاشته شد، افزود: واقعا کار مشکلی بود که بتوانیم تیم را به هلند بفرستیم زیرا گرفتن ویزا، اعزام تیم و برگزاری بازی تدارکاتی در این کشور اروپایی بسیار سخت است. تیم در نهایت با ۲۷ بازیکن راهی این کشور شد و پنجشنبه شب هم برد خوبی بدست آورد.

مدیرتیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: تیم امید قرار است شنبه هم یک دیدار تدارکاتی برگزار کند و سپس برای آخرین بازی در روز ۱۷ شهریور راهی بلژیک شود، دیدارهایی که می‌تواند به آماده‌سازی تیم امید در مسیر رسیدن به المپیک نقش موثری داشته باشد.

وی همچنین تاکید کرد: البته ابتدا قصد داشتیم با تعداد نفرات بیشتری به هلند برویم اما این اتفاق نیفتاد تا به جای ۴ مسابقه، ۳ بازی را در این اردو برگزار کنیم. همچنین طبق هماهنگی صورت گرفته قرار است تیم امید روز ۱۸ شهریور به ایران بازگردد تا بازیکنان به اردوهای آماده‌سازی تیم‌های خود بازگردد.

کاشانی با تشکر از مدیران و مربیان تیم‌های باشگاهی که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دادند، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته قرار است در کشور هلند درآمدزایی کنیم، یعنی در دیدارهای ما بلیت فروشی شود تا ایرانی‌های مقیم کشور هلند یا هواداران فوتبال بتوانند با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کنند، اتفاقی که از نظر مالی به سود تیم امید خواهد بود.

وی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال از تیم امید تصریح کرد: آقایان کیومرث هاشمی و علی کفاشیان از تیم ما حمایت کردند اما از نظر مالی هنوز مشکلات‌مان وجود دارد. البته اخیرا کیومرث هاشمی اعلام کرده ۱۳۲ میلیون تومان برای کمک به تیم امید در نظر گرفته شده است که امیدوارم این مبلغ بزودی به تیم امید تزریق شود.

مدیرتیم فوتبال امید ایران با اشاره به اینکه طبیعی است برای حل مشکلات مالی این تیم از منابع غیر در نظر گرفته شود، یادآور شد: سفیر ایران در هلند و افراد خیر که نمی‌خواهند نامشان اعلام شود، اقداماتی برای حل مشکل تیم انجام داده و می‌دهند که امیدوارم با این حمایت‌ها ضمن حل مشکلات، تیم خود را به بهترین شکل برای حضور در المپیک آماده کند.

وی در مورد اینکه آیا تعاملی بین تیم امید و تیم بزرگسالان وجود دارد؟، خاطرنشان کرد: بدون تعارف هیچ تعاملی بین تیم فوتبال بزرگسالان و امید ایران وجود ندارد.

این مصاحبه در حال تکمیل است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.