رئیس باشگاه رئال‌مادرید می‌گوید ناکامی این باشگاه در جذب دخه‌آ به خاطر قصور منچستریونایتدی‌ها در ارسال قراردادها بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجرای داوید دخه‌آ که مسئله انتقال او به رئال مادرید در آخرین لحظات به صورت دراماتیکی به بن‌بست خورد و در نهایت هم منتفی شد، علاقه‌مندان به فوتبال اروپا را در شوکی بزرگ فرو برد و تبدیل به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی اروپا شد.

ماجرا از این قرار بود که دو باشگاه رئال‌ مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیدند، ولی به دلیل اینکه مدارک لازم سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا به سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا ارسال نشد و در سامانه تطبیق انتقال فیفا به ثبت نرسید، این انتقال به کل منتفی شد. یک روز پس از آن بود که هر دو باشگاه با انتشار بیانیه‌هایی خود را در به بن‌بست خوردن این انتقال بی‌گناه دانستند و به نوعی طرف مقابل را مقصر ناکامی در عملی شدن این انتقال عنوان کردند.

فلورنتینو پرس در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا با پرداختن به این موضوع گفت: دخه‌آ به شدت تحت‌تأثیر عملی نشدن این انتقال قرار گرفته بود چون واقعاً می‌خواست به رئال‌ مادرید بپیوندد. ما ساعت ۱۳:۳۰ (به وقت محلی اسپانیا) قراردادها را به باشگاه منچستریونایتد ارسال کردیم و هشت ساعت طول کشید تا آنها قراردادها را بازپس بفرستند.

وی افزود: ما درک نمی‌کینم که چرا منچستریونایتد برای مشاهده قراردادها هشت ساعت زمان صرف کردند، درک نمی‌کنیم که اگر قصد مذاکره با ما را داشتند چرا تا آخرین لحظه صبر کردند. رابطه ما با باشگاه منچستریوینایتد البته خوب است. ایکر کاسیاس هم همیشه نظر خوبی نسبت به دخه‌آ دارد.

رئیس باشگاه رئال‌مادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما خیلی چیزها را درک نمی‌کنیم ولی نمی‌خواهم کسی را مورد سرزنش قرار دهم. منچستریونایتدی‌ها فاقد تجربه لازم هستند چون سال گذشته در مودر فابیو کوئنترائو و آندر هررا هم اتفاق مشابهی افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.