سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران می‌گوید در مرحله نخست حضور ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیاست و بعد از آن درباره شرکت در جام جهانی تصمیم گرفته می‌شود.

فروزان سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اردوهای ملی‌پوشان گفت: اردوی خوبی در کیش داشتیم. هم برای مطابقت آب و هوایی با مالزی و هم برای آمادگی روحی و روانی بازیکنان تصمیم گرفتیم یک مرحله از اردوها را در کیش برگزار کنیم. دو مرحله از اردوها تا زمان اعزام باقی مانده که این مرحله با ۱۷ بازیکن از امروز (جمعه) آغاز می‌شود.

وی درباره دیدار تدارکاتی با ازبکستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با ترکیب اصلی در ایران حضور و آیا ممکن است ترکیب جدیدی را در مسابقات قهرمانی آسیا رو کند، اظهار داشت: هم ما و هم ازبکستان ترکیب‌های مختلفی را در این دیدار امتحان کردیم. ازبکستان هم ۹۰-۸۰ درصد با ترکیب اصلی به ایران آمده بود و یکی دو بازیکنش که در فوتبال بازی می‌کنند همراه تیم نبودند.

سلیمانی افزود: هدف اصلی ما این بود نقاط ضعف‌مان را بشناسیم که معلوم شد و در این دو اردو روی این مشکلات کار می‌کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. هدف ما کسب عنوان قهرمانی است. فیلم بازی‌ حریفان را دیده و آنالیز کرده‌ایم. البته مالزی دیدارهای رسمی زیادی نداشته و مسابقاتش مربوط به جام جهانی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه با دعوت گواتمالا از ایران برای شرکت در جام جهانی کوچک برنامه شما چیست، عنوان کرد: اینکه در این مسابقات شرکت می‌کنیم یا خیر را باید از فدراسیون بپرسید در حیطه وظایف من نیست به این سوال پاسخ دهم. در حال حاضر تمام تمرکز ما شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاست تا بتوانیم پرانرژی در این رقابت‌ها شرکت کرده و بعدا درباره رفتن به جام جهانی فکر کنیم.

وی درباره برنامه‌های تیم فوتسال شرکت ملی حفاری، عنوان کرد: فعلا تمرکز من روی تیم ملی است و با این باشگاه هم قراردادی امضا نکرده‌ام. اطلاعی هم از شرایط باشگاه ندارم.

به گزارش فارس، نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان آسیا اواخر شهریورماه به میزبانی مالزی با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.