عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: با توجه به تجربه‌ای که شمس دارد بهتر است او سرمربی تیم ملی شود.

کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: من در سازمان لیگ فوتسال فعالیت می‌کنم و انتخاب سرمربی تیم ملی در حیطه کاری من نیست. در انتخاب سرمربی کمیته فوتسال و کمیته فنی تصمیم گیرنده هستند.

وی ادامه داد: کمیته فنی و توسعه به نوعی بازوی کمیته فوتسال در این قضایا است هرچند با وجود ترابیان و دوستانش این اتفاق رخ نمی‌دهد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص اینکه چرا زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص نمی‌شود خاطرنشان کرد: با این شرایط تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد. ابتدا باید مشکلات عدیده فوتسال حل شود بعد در مورد اینکه شمسایی سرمربی شود یا شخص دیگری تصمیم بگیریم.

منصوری در پاسخ به این سؤال که بهتر است حسین شمس سرمربی تیم ملی شود یا وحید شمسایی، گفت: با توجه به تجربه‌ای که شمس دارد به نظر من بهتر است او سرمربی تیم ملی شود، البته به شرطی که شمس اخلاق خاصش را تغییر دهد.

مالک باشگاه منصوری قرچک در واکنش به صحبت‌های محمود خوراکچی مبنی بر اینکه مسئول بلندگوی سالن قرچک در بازی این تیم و گیتی‌پسند حرف‌های نژادپرستانه می‌زده، اظهار داشت: من هیچ حرف نژادپرستانه‌ای نشنیدم اتفاقاً کار اصفهانی‌ها نژادپرستانه بود که به پرچم منصوری بی احترامی کردند. اینها دعوای سنتی گیتی‌پسند و منصوری است.

وی در مورد اینکه چرا هیچ اقدامی برای جمع کردن بلندگوی جنجالی سالن قرچک نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلی از این بابت وجود ندارد و اگر اعضای تیم گیتی‌پسند به پرچم منصوری توهین نمی‌کردند هیچ اتفاق و حاشیه‌ای هم نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.