بازی‎های پنج‌شنبه مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ و جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ با برتری پرگل قهرمانان سابق جام‌ملت‌های آسیا پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برتری یک‌طرفه عربستان و کویت، پرونده بازی‌های پنج‌شنبه شب مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ و جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ بسته شد.

ابتدا کویت با ۹ گل در خانه، تیم از دقیقه ۶۸ ده نفره شده میانمار را خرد کرد.

برای قهرمان سال ۱۹۸۰ جام‌ملت‌های آسیا و نماینده آسیا در جام‌جهانی ۱۹۸۲،« مطوا» در دقایق ۶۹(پنالتی)، ۸۸ و ۹۰، ناصر در دقایق ۱۱ و ۱۹، مقصد دقیقه ۱۲، الحربی دقیقه ۴۶،«مین تون زاو» بازیکن حریف در دقیقه ۵۶، و مشانا دقیقه ۶۱، ۹ گل وارد دروازه نایب‌قهرمان سابق فوتبال بازی‌های آسیایی کردند.

با این نتیجه کویت ۶ امتیازی به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به کره‌جنوبی بالاتر از لبنان ۳ و لائوس و میانمار یک امتیازی در صدر گروه هفتم قرار گرفت.

عربستان در ورزشگاه «کینگ فهد» با هت‌تریک دقایق ۲۳( پنالتی)، ۲۶ و ۷۱ السحلاوی،شهری دقیقه ۳، فرج دقیقه ۳۰، جاسم دقیقه ۳۲ و موالد دقیقه ۷۴،  ۷ بر صفر تیمور شرقی را در هم کوبید.

در جدول گروه اول، امارات و عربستان با ۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند، فلسطین ۳ امتیازی در رده سوم قرار دارد و تیمورشرقی و مالزی یک امتیازی در قعر جدول دیده می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.