عضو هیئت مدیره استقلال با انتقاد از معاون این باشگاه گفت: آقای نظری‌جویباری! وقتی مدیرعامل حضور دارد، شما نباید حرف بزنید.

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه روز چهارشنبه هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم که در این جلسه به آنها پرداخته شد. از ریوالدو و پروپیچ بگیرید که مشکل مسکن دارند تا رفتارهای کرار جاسم که واقعا عذاب آور است.

ای کاش به جای کرار از بازیکنان امید استفاده می‌کردیم

وی با ابراز ناراحتی از رفتارهای هافبک عراقی استقلال عنوان کرد: به منصور پورحیدری گفتم ای کاش به جای کرار جاسم از بازیکنان امید و جوان استفاده می‌کردید. او هم این مسئله را پذیرفت و گفت وقتی از بازیکن جوان استفاده می‌کنیم، فکرمان راحت است.

اسپانسر به تعهداتش عمل نکرده است

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: از قبل نمی‌دانستیم که فرزند ریوالدو قرار است به زودی به دنیا بیاید. وقتی فرزند این بازیکن به دنیا آمد، انتظار داشت منزلی برای او تهیه شود تا خانواده‌اش در کنارش باشند. وقتی فکر بازیکن آسوده نباشد، نمی‌تواند کاری انجام دهد. باشگاه باید به تعهداتش نسبت به این بازیکن عمل کند و اسپانسر باشگاه یعنی شاهرخ سبک‌دست باید مخارج ریوالدو را پرداخت می‌کرد. می‌دانید قرارداد اسپانسر با باشگاه استقلال ۳ ساله است و مشخص شده که سال اول، دوم و سوم چقدر باید بدهد ولی تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است.

افشارزاده‌ حرف‌های من را تایید کرد

معینی با تاکید بر اینکه اسپانسر باید به تعهداتش عمل کند، تصریح کرد: تلفنی با بهرام افشارزاده در مورد اسپانسر حرف‌ زدم و او نیز گفت که درست می‌گویم. اسپانسر باشگاه هم با من تماس گرفت و گفت چرا این صحبت‌ها را انجام می‌دهید. استقلال در هتل اردو زده ولی پول هتل که مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان است، پرداخت نشده است.

کرار بازیکن پرادعایی است

«به ریوالدو هم باید پروپیچ را اضافه کرد که به تازگی صاحب فرزند شده است». وی با بیان این جمله افزود: به پورحیدری گفتم که کرار جاسم، ریوالدو و پروپیچ در ۴ بازی گذشته عملکرد خوبی نداشتند و خواسته‌های کادر فنی را برآورده نکردند. کرار بازیکن پرادعایی است که عملکردش زیر صفر بوده است. ما باید از قبل فکر بازیکنان خارجی را می‌‌کردیم که در چه شرایطی قرار دارند.

صالح برای اینکه گرین کارتش باطل نشود، مظلومی را تنها گذاشت

عضو هیئت مدیره استقلال با بیان اینکه «در استقلال همه فکر خودشان هستند»، تصریح کرد: بزرگترین مسئله‌ای که من را درگیر کرده است، غیبت مجید صالح، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی در تمرینات است. استقلال به لحاظ آمادگی مشکل داشت و بیشتر بازیکنان دیر به مجموعه اضافه شدند. تیمی که می‌خواهد با آمادگی در مسابقات شرکت کند، حداقل ۸ هفته نیاز به تمرین دارد. اکنون که لیگ تعطیل شده و فرصت خوبی است که از آن استفاده کنیم، ۳ نفر از اعضای کادر فنی به خارج از کشور رفتند. صالح برای اینکه «گرین کارتش» باطل نشود به آمریکا رفته و دو نفر دیگر نیز در کشور دیگری به سر می‌برند. کجای دنیا مربی قرارداد می‌بندد و سپس سرمربی را تنها می‌گذارد؟ در حال حاضر فشار زیادی روزی پرویز مظلومی و منصور پورحیدری وجود دارد و می‌دانم مظلومی تنها است. خودم فوتبالی بودم و این مشکلات را درک کرده‌ام.

باید فکری به حال بدهی خارجی‌ها کنیم

معینی با اشاره به مشکلات مالی استقلال گفت: سبک‌دست گفته که چک برخی از بازیکنان پاس شده اما سؤال من این است که چرا چک کادرفنی هنوز پاس نشده است، به آکادمی‌مان پول نداده‌ایم و به اینها باید طلب بازیکنان خارجی را نیز اضافه کنیم. مانوسی‌فر در جلسه هیئت مدیره در مورد بدهی بازیکنان خارجی صحبت‌های خود را انجام داد و باید به فکری به حال این بدهی‌ها کنیم.

نظری مسئولیت آنچنانی ندارد ولی حرف از آبروریزی می‌زند

وی با انتقاد از علی نظری‌جویباری معاون ورزشی استقلال عنوان کرد: نظری‌جویباری، جمله‌ای گفته این مسئله باید از زبان مدیرعامل بیرون می‌آمد نه فردی که مسئول نقل‌وانتقالات است. نظری گفته بزرگترین آبروریزی از فیفا برای استقلال در راه است. این جمله برای استقلال سنگین است، آن هم از زبان فردی که مسئولیت آنچنانی در باشگاه ندارد. آقای نظری‌جویباری! وقتی مدیرعامل حضور دارد، شما نباید حرف بزنید. کار نقل‌وانتقالات به پایان رسیده و بهتر است اجازه دهید مدیریت باشگاه کارش را انجام دهد.

پول گرفتن کرار روی بازیکنان اثر منفی گذاشته است

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: اگر سپاهان مشکلات مالی ندارد، به دلیل برنامه‌ریزی‌هایی است که در این باشگاه انجام می‌شود. ما از تجربیات گذشته استفاده نکردیم و بار دیگر اتفاقات ۲ سال پیش در حال رخ دادن است و بار مالی باشگاه را بیشتر می‌کند. وقتی بازیکنی مثل کرار ۶۰۰ میلیون تومان پول می‌گیرد، این موضوع روی بازیکنان دیگر اثر می‌گذارد و آنها شاکی می‌شوند. پورحیدری می‌گوید که بازیکنان از این مسائل دلخوری دارند.

افرادی هیچ‌کاره کنار استقلال

معینی با اشاره به سفرهای استقلال به شهرستان‌ها، گفت: ما علاوه بر مشکلات هتل و بلیت هواپیما داریم متوجه می‌شویم که به هنگام سفر استقلال به شهرستان‌ها ۴۴ نفر در سفر هستند. پورحیدری به ما در جلسه هیئت مدیره گفت هر کاری می‌کنیم باز هم تعداد افراد زیر ۳۴ نفر نمی‌شود. متاسفانه افرادی کنار تیم حضور دارند که هیچ نفشی در باشگاه ندارند.

اسپانسر در صورت عدم انجام تعهداتش باید تغییر کند

وی در پایان گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، اگر اسپانسر به تعهداتش عمل نکند، سراغ اسپانسر دیگری می‌رویم. در تماس تلفنی با افشارزاده این مسئله را عنوان کردم و او نیز قبول کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.