سرمربی تیم ملی فوتبال گوام اظهار داشت: بازی در گوام شرایط متفاوتی دارد و ایران در بازی برگشت در این کشور شرایط متفاوتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، گری وایت پس از شکست ۶ بر صفر تیمش برابر تیم ملی ایران گفت: از کی‌روش تشکر می‌کنم که تیمش بازی خوبی را ارائه داد و از فدراسیون و تمام مردم ایران تشکر می‌کنم که در طول اقامت ما در ایران فضای خوبی را برای ما ایجاد کردند.

وی افزود: من بابت این پیروزی به ایران تبریک می‌گویم آنها تیم خیلی خوبی بودند. ایران خیلی خوب بازی را شروع کرد. ما از این بازی نقاط مثبتی گرفتیم.

گری وایت در خصوص اینکه تیمش درون زمین ریکاوری کرد، اظهار داشت: ما این کار را برای روحیه بازیکنان انجام دادیم. ما بعد از دو پیروزی به مصاف ایران آمدیم و می‌خواستیم ایران را به زحمت بیاندازیم و تا حدودی در دقایقی از نیمه دوم موفق به این کار شدیم، اما از الان به بعد باید به بازی با عمان فکر کنیم، زیرا ما در ادامه شرایط آسانی نخواهیم داشت. تیم ما یک تیم جوان است که پروسه یادگیری را طی می کند.

سرمربی تیم گوام در پاسخ به این پرسش که از این به بعد راه آسانی را در پیش نخواهید داشت، آیا برنامه‌ای برای حفظ جایگاه صدر جدول دارید یا خیر؟ توضیح داد: بازی هیجان‌انگیزی را مقابل ایران داشتیم. گوام، کشوری است با ۱۷۰ هزار جمعیت و بازیکنان کمی مغرور شده بودند، اما باید از بازیکنانم تشکر کنم که روحیه خیلی خوبی داشتند.

گری وایت در پایان اظهار کرد: ما از این بازی نقاط مثبتی گرفتیم که می‌خواهیم در بازی برگشت از آن استفاده کنیم. می‌خواهیم از شرایط محیطی در گوام استفاده کنیم و ایران در این کشور کار آسانی نخواهد داشت. می‌دانیم که آنها باید تقریبا نیمی از دنیا را طی کنند، اما ما می‌خواهیم که بازی زیبایی از کار درآید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.