تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در نیمه نخست گوام را با چهار گل شکست دهد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و گوام در گروه D مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری چهار بر صفر ملی پوشان ایران به پایان رسید.

در دقیقه ۲ بازی ضربه ایستگاهی ارسالی توسط دژاگه به درون محوطه شش قدم رسید که با تاثیر خطرناک وحید امیری از کنار دروازه گوام به بیرون رفت.

در دقیقه ۴ بازی نیز امید ابراهیمی توپ برگشتی از کرنر به پشت محوطه جریمه را با شوتی کم قدرت به بیرون زد.

در دقیقه ۶ بازی باز هم اشگان دژاگه اینبار از سمت راست زمین توپی را به درون محوطه جریمه ارسال کرد که با ضربه سر وحید امیری ار بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸ بازی سردار آزمون با فراری تند و تیز با دروازه‌بان گوام تک به تک شد که با خطا سرنگون و موفق به کسب یک ضربه پناتی به سود تیم ایران شد تا اشکان دژاگه در نهمین دقیقه بازی اولین گل بازی را به ثمر برساند. دژاگه در خلاف مسیر حرکت دروازه بان گوام توپ را به سمت چپ دروازه فرستاد.

دو دقیقه بعد نیز داگلاس هریک دروازه بان گوام شوت تیموریان را به کرنر فرستاد تا مانع از فروریختن دروازه گوام برای دومین بار شود.

در دقیقه ۲۷ بازی مهدی طارمی موقعیت بسیار مناسبی را که برای او در محوطه جریمه خلق شده بود با بی دقتی از کنار دورازه به بیرون زد.

اما سه دقیقه بعد طارمی اینبار با پاسکاری یک و دوی زیبای خود با سردار آزمون به تنهایی در مقابل دروازه‌بان گوام قرار گرفت تا اینبار با شوتی بغل پا برای دومین بار توپ را به تور دروازه داگلاس هریک بچسباند.

در دقیقه ۳۳ بازی اینبار نوبت به سردار آزمون رسید تا سانتر ارسالی توسط اشکان دژاگه را با ضربه سر خود در درون دروازه گوام قرار دهد.

در دقیقه ۴۱ سردار آزمون روی ارسال خوب وحید امیری که با پاس زیبای دژاگه آغاز شده بود، گل چهارم را به ثمر رساند تا هنر خود را در سرزنی بار دیگر نشان دهد.

کی‌روش در این بازی علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، وحید امیری، امید ابراهیمی، اشکان دژآگه، سردار آزمون و مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران قرار داد.

گری ویت سرمربی تیم ملی فوتبال گوام به ترتیب داگلاس هریک، الکساندر فرانسیس، تراویس نیکلاو، ماسون داگلاس، جان ماتکین، جیسون کانلیف، رایان گای، براندان مارکویی، شاون نیکلاو، آدولف دلاگارزا، شان اندر مالکولم را به میدان فرستاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.