ستاره تیم ملی اسپانیا به حمایت از هموطنانش در منچستریونایتد پرداخت و عنوان کرد رفتار فان خال در قبال والدس اشتباه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، پدرو ستاره سال‌های قبل بارسلونا در حالی که از منچستریونایتد پیشنهاد داشت ترجیح داد تا به چلسی بپیوندد و زیر نظر مورینیو فوتبالش را ادامه دهد.

پدرو درباره رد کردن پیشنهاد منچستر و رفتار فان خال با والدس و دخیا ستاره های اسپانیایی شیاطین سرخ گفت: راستش را بخواهید درست است که از رفتار فان خال با والدس و دخیا خوشم نیامد ولی این دلیلی نبود که به خاطر آن پیشنهاد منچستریونایتد را رد کنم. به نظرم رفتار فان خال با والدس و دخیا ناعادلانه بود، خصوصا والدس که هم تیمی من بوده ولی اینها دلیلی نبود که به خاطر آن پیشنهاد منچستر را رد کنم. حس کردم که چلسی خیلی بیشتر از منچستریونایتد خواهان من است. فان خال زیاد تمایلی نداشت تا من را در تیمش داشته باشد ولی چلسی تلاش زیادی کرد و خود مورینیو نیز با من تماس گرفت و اینها دلایلی بودند که به خاطر آن چلسی را انتخاب کردم.

پدرو ادامه داد: صحبت مهمی با مورینیو داشتم و او به من گفت که چلسی با من تیم بهتری خواهد شد و یک سری صحبت هایی که دوست داشتم بشنوم. پیش از پیوستن به چلسی در مورد مورینیو تصور دیگری داشتم اما او را باید از نزدیک دید؛ چون پس از صحبت با او و در این مدتی که در تمرینات چلسی حضور دارم، همه نظراتم نسبت به او تغییر کرده است. او با بازیکنانش مثل اعضای خانواده‌اش برخورد می‌کند. به آنها ارزش داده و حداکثر توانایی‌هایشان را بیرون می کشد. علاوه بر آن زندگی در لندن را انتخاب کردم چرا که آشنایی نسبی با آن داشتم.

او در پایان گفت: اگر روزی قرار باشد در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا بازی کنم و موفق به گلزنی شوم خوشحالی نخواهم کرد. بارسلونا همیشه در قلب من خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.