رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون عراق نیاز به حمایت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و مخصوصا ایران دارد تا بتواند در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عبدالخالق مسعود پس از بازدید از آکادمی ملی فوتبال و ضمن تشکر از علی کفاشیان گفت: با توجه به توضیحاتی که مطرح شد و امکاناتی که دیده‌ام، بدون شک از امکانات آکادمی ملی فوتبال به ویژه در بحث تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد. از اینکه این فرصت را برای ما فراهم می‌کنید تا در کلاس‌های آموزشی شما شرکت کنیم، تشکر کرده و از این موضوع استقبال می‌کنیم.

وی افزود: از اینکه میزبانی بازی‌های عراق را در ایران قبول کرده‌اید، تشکر فراوان می‌کنم. با توجه به مشکلات امنیتی که در عراق وجود داشت، نتوانستیم مسابقات را در کشور خودمان برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق ادامه داد: فدراسیون عراق نیاز به حمایت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و مخصوصاً ایران دارد تا بتوانیم در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم. پیش از این از امکانات آکادمی فوتبال اسپایر قطر استفاده می‌کردیم، اما امکاناتی که هم‌اکنون در اختیار داریم بسیار مطلوب بوده و امیدوارم این همکاری‌های دوجانبه ادامه داشته باشد.

عبدالخالق مسعود در پایان گفت: به زودی با امضای پروتکل همکاری بین دو فدراسیون فوتبال ایران و عراق قصد داریم تا در زمینه‌های آموزشی و امکانات شاهد رشد و توسعه در فوتبال کشورمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.