رئیس فدراسیون عراق از آکادمی ملی فوتبال ایران بازدید و از حمایت‌های فدراسیون فوتبال ایران تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عبدالخالق مسعود به همراه علی جبار نایب رئیس فدراسیون عراق و فلاح شامی با علی کفاشیان و محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال دیدار کرده و در رابطه با تعامل و همکاری‌های دوجانبه به بحث و بررسی پرداختند.

در این دیدار مسئولان فدراسیون عراق از امکانات آکادمی ملی فوتبال که شامل مهمانسرا، کلاس‌های آموزشی، زمین‌های تمرینی فوتبال و فوتبال ساحلی، سالن فوتسال، بدنسازی، کلینیک پزشکی و هتل آکادمی ملی فوتبال است، بازدید کردند.

علی کفاشیان ضمن خیر مقدم به مسئولان فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون فوتبال ایران با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند همکاری مناسبی را در راستای برنامه‌های آموزشی، پزشکی و ورزشی با فدراسیون فوتبال عراق داشته باشد.

وی افزود: آکادمی ملی فوتبال از امکانات رفاهی، ورزشی، آموزشی و پزشکی برخوردار است و می‌توانید در صورت نیاز از این امکانات استفاده کنید. در بحث برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی نیز شرایطی داریم که تیم‌های ما با امکاناتی مناسب و مطلوب، فعالیت‌های خود را پیش می‌برند. ما آمادگی این را داریم تا در هر بخشی کمک‌تان کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در بخش مدارس فوتبال نیز معتقدم می‌توانید از حمایت‌ها و تجربیات آکادمی ملی فوتبال ایران بهره ببرید، چرا که در این زمینه علاوه بر کسب تجربه توسط افراد کارآمد، شاهد برگزاری فستیوال مدارس فوتبال به بهترین شکل ممکن هستیم.

وی در ادامه از رئیس فدراسیون فوتبال عراق پرسید که سالیانه چه مقدار هزینه از دولت خود برای بودجه فدراسیون دریافت می‌کنید که عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون عراق اعلام کرد با توجه به مشکلاتی که کشور ما دارد حدود پنج میلیون دلار پول دریافت می‌کنند. در واقع تمام ۲۵ درصد بودجه ارگان‌های ما کاهش داشته است.

کفاشیان در پایان خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال عراق گفت: ما آمادگی کامل داریم تا امکاناتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.