رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با همتای عراقی خود گفت: با توجه به امکانات و تجربه‌هایی که در بخش آموزشی وعلمی داریم، می‌توانیم شاهد تعامل وهمکاری دو جانبه بین دو فدراسیون فوتبال ایران و عراق باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان ضمن خیر مقدم به مسئولان فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون فوتبال ایران با توجه به شرایطی که دارد می‌توان همکاری مناسبی را در راستای برنامه‌های آموزشی، پزشکی و ورزشی با فدراسیون فوتبال عراق داشته باشد.

وی در دیدار با همتای عراقی خود افزود: آکادمی ملی فوتبال از امکانات رفاهی، ورزشی، آموزشی و پزشکی برخوردار است و می‌توانید در صورت نیاز از این امکانات استفاده کنید. در بحث برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی نیز شرایطی داریم که تیم‌های ما با امکاناتی مناسب و مطلوب، فعالیت‌های خود را پیش می‌برند. ما آمادگی این را داریم تا در هر بخشی کمک‌تان کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در بخش مدارس فوتبال نیز معتقدم می‌توانید از حمایت‌ها و تجربیات آکادمی ملی فوتبال ایران بهره ببرید چرا که در این زمینه علاوه بر کسب تجربه توسط افراد کارآمد، شاهد برگزاری فستیوال مدارس فوتبال به بهترین شکل ممکن هستیم.

کفاشیان در ادامه از رئیس فدراسیون فوتبال عراق پرسید که سالیانه چه مقدار هزینه از دولت خود برای بودجه فدراسیون دریافت می‌کنید که عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون عراق اعلام کرد با توجه به مشکلاتی که کشور ما دارد حدود ۵ میلیون دلار پول دریافت می‌کنند. در واقع تمام ۲۵ درصد بودجه ارگان‌های ما کاهش داشته است.

کفاشیان در پایان خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال عراق گفت: ما آمادگی کامل داریم تا امکاناتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.