مهاجم مکزیکی پیشین من‌یونایتد در پیامی که خطاب به شیاطین سرخ نوشته، هیچ اشاره‌ای به سرمربی هلندی این تیم نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر هرناندس که این هفته با عقد قرارداد ۱۱ میلیون یورویی با بایرلورکوزن به حضور چهار ساله خود در اولدترافورد پایان داد و رسماً‌ از منچستریونایتد جدا شد، برای تقدیر و تشکر از برخی از اعضای باشگاه پیامی در صفحه شخصی خود در یکی ازشبکه‌های اجتماعی نوشته و در آن لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ را نادیده گرفته است.

چیچاریتو در پیام خداحافظی خود با منچستری‌ها از سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای پیشین شیاطین سرخ، جیم لالور، مدیر استعدادیابی باشگاه منچستریونایتد و هواداران این تیم تشکر ویژه‌ای کرده است، اما در این پیام از هیچ یک از جانشینان فرگی یعنی دیوید مویس و لوئیز فن‌خال نامی نبرده است.

خاویر هرناندس فصل گذشته تنها دو بازی برای منچستریونایتد انجام داد و این فصل با وجود نیاز شیاطین سرخ به جذب مهاجم برای تقویت خط حمله‌شان، او ترجیح داد که به بایرلورکوزن ملحق شود.

هرناندس در نامه‌اش نوشته است: «می‌خواهم از سرالکس فرگوسن، جیم لالور، مدیران باشگاه و تمام بازیکنانی که کنارشان بازی کردم تشکر کنم، اما بیشتر از همه می‌خواهم از هواداران منچستریونایتد در بریتانیا و سراسر دنیا به خاطر حمایت‌های باورنکردنی‌‌شان در چهار سال حضورم در این تیم قدردانی کنم. آنها برای من در فصل جدید دوران بازیگری‌ام آرزوی موفقیت کرده‌اند و به همین دلیل قدردان‌شان هستم».

چیچاریتو سال ۲۰۱۰ از تیم گوادالاخاری مکزیک به شیاطین سرخ که آن زمان تحت هدایت سرالکس فرگوسن قرار داشتند پیوست و به همراه این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر در فصول ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۳-۲۰۱۲ کسب کرد. او فصل گذشته به طور قرضی به رئال مادرید پیوست و به همراه این تیم قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را هم تجربه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.