دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:منظور بنده از انتصاب وزرا برای فدراسیون‌ها، فدراسیون فوتبال بود، چون مدیریت دیگر فدراسیو‌ن‌ها ارتباطی به من ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه بازدید شب گذشته نصرالله سجادی از اردوی وزنه‌برداری و در گفت‌وگویی که وی با خبرنگاران داشت یکی از خبرنگاران از سجادی پرسید که نظرش در خصوص ادعای علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه حدود ۱۵ رئیس فدراسیون توسط وزارت ورزش منصوب شده است، چیست، که این موضوع امروز واکنش اسدی را به همراه داشت.

بر همین اساس علیرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت: در نشست خبری که دوشنبه برگزار شد در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران گفتم که مگر رؤسای قبلی فوتبال چطور روی کار آمده‌اند. شما وقتی به قرینه صحبت می‌کنید چون یک بحث از گذشته در ذهن‌تان هست بنابراین برخی کلمات نیز به قرینه حذف می‌شود و دیگر در مکالمه این کلمات نمی‌آید.

وی افزود: منظور من این بود که این همه رؤسای فدراسیون فوتبال که توسط وزرا روی کار آمده‌اند و این یعنی منظور من در حوزه فوتبال بوده است و اصلاً به فدراسیون‌های دیگر کاری نداشته و ندارم.

اسدی گفت: مگر رؤسای قبلی فدراسیون فوتبال را وزرا روی کار نیاورده‌اند پس چرا تا به حال به هیچ کدام از آنها ایرادی نگرفته‌اند که حالا این همه در مورد من صحبت می‌شود. منظور من فقط همین بود و نه اینکه چرا وزیر ورزش رؤسای فدراسیون‌های دیگر را روی کار آورده است. چه زمانی من این چنین صحبت کردم و چرا باید بگویم که وزیر ورزش رؤسای سایر فدراسیون‌ها را روی کار آورده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تأکید کرد: حرف من این است که می‌گویند شما از طرف وزارت هستید و من هم پاسخ می‌گویم به ما که رسید باید این صحبت‌ها مطرح شود! مگر وزرای قبلی رؤسای فوتبال را منصوب نکردند و تمام بحث من این است و حرف دیگری در این مورد باقی نمی‌ماند.

اسدی در مورد بازی امشب تیم ملی ایران مقابل گوام گفت: باید همه همصدا یک یاعلی بگوییم و هر طوری می‌شود به تیم ملی کمک کنیم. این تیم ملی مملکت است و الان دیگر جای هیچ گله و انتقاد و شکایتی نیست. شاید در داخل خانه بین خواهر و برادر مشکلاتی باشد اما ما در بیرون خانه همصدا هستیم و همه یکپارچه ایران هستیم و تنها صدایی که از گلوی ما بیرون می‌آید نام ایران است امشب هم باید تیم ملی برنده شود و هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای تماشای مسابقه به ورزشگاه خواهم رفت، یادآور شد: الان بازی تیم ملی است و باید همه در حوزه وحدت باشیم تا تیم ملی خدای ناکرده صدمه نبیند و نباید در حوزه تفرقه گام برداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.