ستاره سابق میلان به بالوتلی هشدار داد روسونری آخرین فرصت برای نجات دادن زندگی فوتبالی‌اش است و دست از تنبلی و حاشیه‌سازی بردارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، ماریو بالوتلی بعد از فصل کابوس‌واری که با لیورپول پشت سر گذاشت، به فوتبال ایتالیا برگشت تا بار دیگر پیراهن میلان را بر تن کند. این بازیکن جنجالی در ۱۵ دیداری که برای لیورپول به میدان رفت تنها یک گل به ثمر رساند.

کاکا، ستاره سابق میلان که سابقه همبازی شدن با بالوتلی را دارد به این بازیکن هشدار دارد که دست از تنبلی و حاشیه‌سازی بردارد و از فرصتی که مسئولان میلان به او داده‌اند، نهایت استفاده را ببرد. او گفت: بالوتلی به خوبی می‌داند که این آخرین فرصت برای اوست. او باید دست از حاشیه‌سازی و تنبلی بردارد و نهایت تلاشش را به کار گیرد تا به روزهای اوج برگردد. او باید ثابت کند که بازیکن بزرگی است و می‌تواند در تیمش تاثیرگذار ظاهر شود.

او ادامه داد: بالوتلی را به خوبی می‌شناسم. او بازیکنی بسیار بااستعداد است و هیچکس در این شکی ندارد اما او باید بداند که در شرایط سختی قرار داد و باید زندگی فوتبالی‌اش را که در آستانه از بین رفتن است، نجات دهد. ماریو باید به دنبال یک انگیزه جدید و قوی باشد تا بتواند استعداد خود را به خوبی به کار گیرد. او باید به خوبی این واقعیت را درک کرده باشد که میلان آخرین فرصت او برای اثبات توانایی‌هایش است.

کاکا در پایان گفت: بالوتلی از بازیکنانی است که این توانایی را دارد که به تنهایی روند یک بازی را تغییر دهد. امیدوارم که او از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و بار دیگر ثابت کند که چه بازیکن خوب و بزرگی است.

بالوتلی در لیورپول آن قدر بد ظاهر شد که حتی برندان راجرز اجازه حضور او در تمرین تیم نخست را نداد. میلان از معدود تیم‌هایی بود که در فصل جابه‌جایی تابستانی به دنبال جذب بالوتلی بود و در نهایت به صورت قرضی و به مدت یک سال با این بازیکن قرارداد امضا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.