رئیس باشگاه رئال مادرید از سنگربان کاستاریکایی خود بابت جنجال‌هایی که درباره انتقال او از سانتیاگوبرنابئو شکل گرفته است، دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی کواتروی اسپانیا ادعا کرده است که فلورنتینو پرس روز بعد از پایان نقل‌و‌انتقالات (سه‌شنبه) در محل تمرینات رئال مادرید حاضر شده و در آن با کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی کهکشانی‌ها گپی داشته است که هدف از آن دلجویی از وی بابت اتفاقاتی است که در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات رخ داد.

طبق ادعای این شبکه اسپانیایی، پرس با ابراز تأسف و عذرخواهی از کیلور ناواس بابت انتقال ناموفق وی به منچستریونایتد بابت بخشی از رقم انتقال داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ به سانتیاگوبرنابئو، نزدیک به دو ساعت با او صحبت کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات، باشگاه‌های رئال مادرید و منچستریونایتد در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات برای معاوضه دروازه‌بان‌های خود به توافق رسیده بودند، اما تعلل آنها برای ارسال مدارک مانع از نهایی شدن معامله بین آنها شد.

با پایان مهلت قانونی نقل‌و‌انتقالات کیلور ناواس حداقل تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ به حضور خود در جمع شاگردان رافائل بنیتس ادامه می‌دهد و این در حالی است که او به خاطر واکنش‌های تحسین‌برانگیزش در بازی اخیر رئال برابر رئال بتیس به شدت مورد تشویق هواداران رئال قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.