تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس بسیار پرفشار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند جلسه که بازیکنان حاضر به تمرین نشده بودند، این بار شکل جدی به خودش گرفت و بازیکنان به مدت ۹۰ دقیقه تمرین پر فشار و سنگین را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

* قبل از آغاز این تمرین، علی اکبر طاهری جلسه‌ای با بازیکنان و متعاقب آن با طاهری داشت و همین مسئله باعث شد تمرین با یک ساعت تاخیر ساعت ۱۹ استارت بخورد.

* طاهری در صحبت‌هایش با بازیکنان از آنها خواست، مدت کوتاهی به او فرصت دهند تا بخشی از قراردادشان را پرداخت کند.

* طاهری جلسه جداگانه با برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد که زمان آن طولانی‌تر از نشستی بود که با بازیکنان داشت.

* در جلسه طاهری با کادر فنی، کریم باقری شرکت نکرد و تنها محمود خوردبین همراه برانکو در جلسه حضور پیدا کرد. باقری اخیرا مصاحبه تندی علیه سرپرست پرسپولیس انجام داده بود.

* برانکو در ابتدای تمرین، بازیکنان را به مدت ۴۵ دقیقه به مربی بدنساز سپرد و او سنگین‌ترین و پرفشارترین تمرین را برای سرخ‌پوشان در نظر گرفت تا به نوعی تلافی چند روز استراحت سرخ‌پوشان را در آورده باشد.

* با وجود اینکه تمرین پشت درهای بسته می‌شد، برانکو قبول کرد تیم نونهالان مدرسه فوتبال کشاورز لنگرود به داخل مجموعه درفشی‌فر آمده و با بازیکنان و مربیان عکس یادگاری بگیرند.

* حدود ۳۰ هوادار پشت در مجموعه حضور داشته و اجازه ورود پیدا نکردند. آنها از این مسئله ناراحت بودند.

* سرخ‌پوشان پس از انجام تمرین سنگین بدنسازی، به دو گروه تقسیم شده و به فوتبال دست‌گرمی پرداختند. این درحالی بود که پرسپولیس قرار بود در یک بازی دوستانه به مصاف نیروی زمینی برود اما به خاطر اعتصاب بازیکنان این بازی لغو شد.

* در خاتمه تمرین، برانکو به بازیکنان اعلام کرد که تمرین فردا (پنجشنبه) در نوبت برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.