مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم با سرپرست این باشگاه احوالپرسی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه یک ساعته علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه با بازیکنان این تیم، امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* کار تمرین امروز با کارهای بدنی همراه بود، به‌طوری‌که بازیکنان تمرین امروز را با دویدن از روی موانع آغاز کردند.

* دویدن‌های سرعتی و استقامتی از دیگر تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* یک تیم مدرسه فوتبال که از شهرستان لنگرود به تهران آمده بود، با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر به دیدار بازیکنان پرسپولیس آمدند و سپس با سرخ‌پوشان عکس یادگاری گرفتند.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امروز با سرخ‌پوشان به دفتر سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر رفت و دقایقی با او جلسه گذاشت.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه روبه‌رو شد و با وی به احوالپرسی پرداخت. دو روز گذشته باقری در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود، اگر طاهری نمی‌تواند پرسپولیس را اداره کند از این باشگاه برود، طاهری هم در پاسخ به این اظهارات باقری اعلام کرد هر کسی در حیطه وظایف خودش صحبت کند. این مسئله باعث شده بود تا حاشیه‌هایی در خصوص این دو نفر به‌وجود بیاید.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در چند روز گذشته به‌صورت مرتب در تمرینات این تیم شرکت نکرده بود، امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد و تمرین بازیکنان پرسپولیس را زیرنظر گرفت.

* ۷ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به‌دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی ایران و هندوراس در تمرین امروز غایب بودند.

* با وجود اینکه تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته انجام می‌شد، اما تعدادی از خبرنگاران و هواداران پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند تا در صورت امکان راهی این ورزشگاه شده و تمرین پرسپولیسی‌ها را تماشا کنند.

* بازیکنان پرسپولیس در ادامه تمرین امروز خود به دو تیم سفید و بنفش تقسیم شده و به بازی فوتبال درون تیمی پرداختند که این بخش از تمرین را برانکو با دقت زیر نظر داشت.

* به‌دلیل تاریکی هوا بازی فوتبال پرسپولیسی‌ها زیر نور ورزشگاه انجام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.