وزیر ورزش گفت: محمد نصیری امروز هم محمد نصیری است، حتی اگر چند دهه قهرمان المپیک شده باشد. من در حیاط مدرسه بودم که شنیدم نصیری قهرمان المپیک شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود گودرزی که امروز در تمرین وزنه‌برداران حاضر شده بود، در این مورد اظهار داشت: تا به حال به حدود ۱۵ فدراسیون سر زده‌ایم که البته در این بین نگاه ویژه‌ای به فدراسیون‌های المپیکی داریم.

وی ادامه داد: درحال حاضر رشته‌هایی مانند والیبال توجه ویژه‌ای به استعدادیابی دارند و وزنه‌برداری هم برای موفقیت همین کار را سرلوحه قرار دهد.

وزیر ورزش گفت: تحرک خوبی را در وزنه‌برداری دیده‌ام. بنده در اردوهای قبلی حضور داشته‌ام و امروز نیز این موضوع را به چشمان خود دیدم.

گودرزی سپس در جمع وزنه‌برداران گفت:‌ بزرگترین پاداش برای یک قهرمان شاد کردن دل مردم است و هیچ لذتی بالاتر از آن نیست.

وی افزود: محمد نصیری امروز هم محمد نصیری است، حتی اگر چند دهه قهرمان المپیک شده باشد. من در حیاط مدرسه بودم که شنیدم نصیری قهرمان المپیک شده است و هنوز این قهرمانی باقی است.

گودرزی گفت: آنهایی که اخلاق حسنه دارند جاودانه در دل مردم می‌مانند. به شما خدا قوت می‌گویم و امیدوارم یک روز شما را در بالاترین درجات قهرمانی ببینم.

گودرزی گفت: از مرادی تشکر می کنم که فضایی را ایجاد کرد تا این همدلی بین جامعه وزنه‌برداری ایجاد شود. این روحیه که ایجاد شده حتماً موفقیت را به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه امروز نیز برایم روز خوبی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.