تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که هواداران حاضر در محل تمرین از پیروزی تیم امید استقلال در دربی امیدها خوشحال بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال که برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای در هتل المپیک حضور دارد، تمرین نوبت عصر امروز (چهارشنبه) خود را از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

* ملی‌پوشان استقلال، بازیکنان امید و هرایر مگویان و ریوالدو غایبان تمرین بودند. مطابق روزهای گذشته مجید صالح، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی نیز حضور نداشتند.

* مهدی رحمتی و کرار جاسم زودتر از سایر بازیکنان خودشان را به محل تمرین رساندند تا به تمرینات اختصاصی بپردازند.

* زمانی که مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو قصد رفتن به سمت زمین را داشتند، فردی به سمت آنها رفت تا به دروازه‌بان‌های استقلال بگوید کلیدی دارد که نمی‌گذارد در بازی‌ها گل بخورند! در این میان میلاد فخرالدینی که صحبت‌های آن فرد را می‌شنید، به سمت او رفت و با کنایه گفت: می‌توانی برای من هم طلسمی پیدا کنی تا بتوانم گل بزنم؟!

* حدود ۲۰ نفر از طرفداران استقلال که در محل تمرین حضور داشتند، پیگیر نتیجه دربی امیدها بودند و زمانی که خبر پیروزی استقلال را شنیدند، به ابراز خوشحالی پرداختند.

* محور تمرین استقلال، گرم کردن، کار با توپ و شوت به دروازه بود. با توجه به غیبت دستیاران مظلومی، فرزاد مجیدی بیشتر با بازیکنان صحبت و نکات لازم را به آنها می‌گفت.

* هنگامی که بازیکنان مشغول شوت به دروازه بودند، پرویز مظلومی چند بار به شاگردانش تذکر داد.

* پس از پایان شوتزنی به سمت دروازه، بازیکنان زیر نظر علی اصغر قربانعلی‌پور به کارهای استقامتی پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.