سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای یک ساعته با بازیکنان این تیم به آنها وعدههای تازه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و از ساعت ۱۸ در سالن کنفرانس این ورزشگاه جلسه‌‌ای یک ساعته با بازیکنان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی سرخپوشان برگزار کرد.

طاهری در این جلسه خطاب به سرخپوشان گفت: مبلغی با کمک وزارت ورزش و منبعی دیگر به پرسپولیس تزریق شده که پس از طی کردن مراحل اداری تا دو سه روز آینده به حساب باشگاه ریخته خواهد شد و ما هم پول را به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز می‌کنیم.

در ادامه جلسه هادی نوروزی، علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر، بزرگترهای تیم پرسپولیس صحبت کردند. این بازیکنان خطاب به طاهری گفتند که بازیکنان پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان هستند، ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان از فصل پیش طلبکار هستند.

طاهری پس از پایان صحبت‌های بازیکنان به آنها گوشزد کرد که می‌داند مشکلات مالی به چه صورت است و حتی رسید طلب‌های بازیکنان را مطالعه کرده است، به همین خاطر تلاش می‌کند تا بدهی‌ها پرداخت شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پس از اینکه در این مرحله پول به حساب باشگاه واریز می‌شود در مرحله دیگر که نهایتاً تا ۱۰ روز آینده خواهد بود باز هم به باشگاه پول تزریق می‌شود تا هم طلب بازیکنان پرداخت و هم از قراردادهای این فصل مبلغی به سرخپوشان داده شود.

به گزارش تسنیم، پس از این جلسه بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۱۹ به زمین رفتند تا تمرین عصر امروز خود را انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.