محمدنوری کاپیتان سابق پرسپولیس در جریان معارفه تیم مسیمیر در لیگ ستارگان گفت: هدف ما ماندن در لیگ ستارگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد نوری کاپیتان سابق سرخ های تهران که اکنون در تیم مسیمیر بازی می کند در جریان معارفه تیم مسیمیر در لیگ ستارگان قطر برای این فصل اظهار داشت که ما تمام سعی خود را می کنیم تا جایگاه تیم مسیمیر را در لیگ ستارگان قطر تحکیم بخشیم.

نوری در ادامه گفت: تیم مسیمیر در این فصل بازی های سختی را در پیش روی خود دارد و این فصل اولین فصل حضور تیم ما در رقابت های لیگ ستارگان قطر است به همین خاطر تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا در این لیگ بمانیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: در لیگ ستارگان قطر بازیکنان بزرگی مانند ژاوی ستاره سابق بارسلونا در تیم السد،سرخیو گارسیا در الریان و رود فانی در تیم العربی هستند که بازی های این لیگ را جذاب می کنند تیم ما هم برای اولین بار در تاریخش به لیگ ستارگان قطر در این فصل راه یافته به همین خاطر تمام سعی خود را می کنیم تا جایگاه خود را در این لیگ تثبیت کنیم.

وی افزود: فوتبال یک بازی دسته جمعی است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا بازی خوبی از خود در این فصل به نمایش بگذاریم تا بتوانیم جایگاه تیممان را تثبیت کنیم.

 

نوری در پایان گفت: ما اولین بازی خود را برابر تیم السد که قوی‌ترین تیم حاضر در لیگ ستارگان است داریم امیدواریم نتیجه خوب و رضایت بخشی در این دیدار بدست بیاوریم و امیدوارم عملکرد خوبی در این فصل داشته باشم تا به تیمم کمک کنم و درپایان باید بگویم ماموریت ما در این فصل خیلی سخت است اما در مستطیل سبز چیزی غیر ممکن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.