قبل از شروع آخرین تمرین تیم ملی کی روش همراه دستیارانش در کنار زمین جلسه ای چند دقیقه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر آخرین تمرین تیم ملی ایران قبل از دیدار مقابل گوام در زمین شماره یک کمپ تیم ملی برگزار شد. قبل از شروع تمرین کارلوس کی روش به همراه دستیارانش دقایقی با یکدیگر درخصوص تمرین امروز صحبت کردند.

* پس از مدتها صندلی های زمین شماره یک کمپ تیم ملی شستشو داده شده بود و خبرنگاران می توانستند بنشینند و کار خود را انجام دهند.

* بازیکنان تیم ملی با حاج صفی در خصوص حضورش در آلمان شوخی می کردند و از او می خواستند که با آنها آلمانی صحبت کند.

* افشین پیروانی دقایقی با علیرضا حقیقی به طور اختصاصی صحبت کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان با توپ بدنهای خود را گرم کرده و سپس در گوشه ای از زمین با کارهای سرعتی و کششی پرداخته و در بخش بعدی تمرین یک فوتبال پرسینگ را با شش دروازه کوچک انجام دادند که کی روش بازیکنان را به جدی بودن در تمرین تشویق می کرد.

* دروازه بانهای تیم ملی جدا از سایر بازیکنان و زیر نظر گاسپار بدنهای خود را گرم کرده و تمرینات ویژه ای را انجام دادند.

* در بخش بعدی تمرین امروز بازیکنان در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که حقیقی و بیرانوند گلرهای این فوتبال درون تیمی بوده و اخباری از کنار زمین نظاره گر بازی بود.

* بازیکنان در قالب دو تیم قرمز و سفید این فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که کی روش لحظه به لحظه بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* کار اصلی بازیکنان به دستور کی روش بیشتر زدن ضربات ایستگاهی و ارسال کرنرها بود تا مهاجمان بتوانند دروازه تیم حریف را باز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.