تیم ملی فوتبال ایران تمرین یک ساعته خود پیش از دیدار مقابل گوام را در کمپ تیم های ملی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل گوام در زمین اصلی کمپ تیم های ملی از ساعت ۱۷:۴۰ تمرین خود را با حضور ۲۳ بازیکن آغاز کرد.

اضافه شدن علیرضا حقیقی و احسان حاج صفی دو لژیونر دیگر تیم ملی فوتبال ایران باعث شد تا ملی پوشان امروز با ترکیب کامل خود پیش از دیدار مقابل گوام تمرین کنند.

ابتدای تمرین کی روش در کنار پژمان منتظری و امید عالیشاه و مارکار آقاجانیان با لبخند خوش و بشی کوتاه داشتند.

دروازه‌بانان تیم ملی زیر نظر دن‌گاسپار جدای دیگر بازیکنان تمرین خودرا دنبال کردند.

سایر ملی پوشان نیز نظر دکتر دیگو پس از انجام حرکات کششی با عبور زیگزاگ از نیزه‌ها و پرش های متوالی و نیز استارت های کوتاه خود را گرم کردند.

پس از حدود ۱۵ دقیقه گرم کردن بازیکنان به کنار زمین آمدند تا قلم‌بندهای خود را بپوشند و یا اینکه کفش‌های خود را تعویض کنند علاوه بر این به مدت چند دقیقه استراحت کردند و با نوشیدن آب گلوی خود را تازه کردند تا آماده تمرین با توپ شوند.

بازیکنان با تقسیم شدن به دو گروه سفید و قرمز در مساحتی با وجود شش دروازه کوچک به فوتبال پرداختند. هر تیم شامل ۱۰ بازیکن بود که به دو تیم تقسیم شده بودند تیم قرمز سمت راست و تیم سفید در سمت چپ قرار گرفته بود و هر کدام از تیم ها باید به دروازه حریف خود قرار می داد و ضربه با توپ به بازیکنان آزاد بود و تمرین به شکل جدی در مساحت کوچک تعبیه شده پیگیری شد.

تمرین بازیکنان ملی ساعت ۱۸:۴۰ به پایان می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.