رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وظیفه کی‌روش صحبت کردن در مورد مسائل فنی است و اینکه درباره وزارت ورزش حرف بزند جزو وظایف او نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل گوام گفت: بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند و آماده این دیدار هستند. متاسفانه نخستین بازی در این مسابقات برابر ترکمنستان از سوی بازیکنان جدی گرفته نشد و امیدوارم بازی فردا را بازیکنان جدی بگیرند و برنده شوند.

وی درباره استفاده کارلوس کی‌روش از لفظ راهزن در مصاحبه چند روز قبل خود گفت: این حرکت درستی نبود و به او تذکر می‌دهیم که از اینگونه کارها پرهیز کند. کی‌روش نباید مصاحبه‌ تفرقه‌ انگیز انجام بدهد. سعی می‌کنیم این مسائل را تمام کنیم، وظیفه کی‌روش صحبت کردن در مورد مسائل فنی است و اینکه درباره وزارت ورزش حرف بزند جزو وظایف او نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر حسنی‌خو مبنی بر اینکه وزارت ورزش باعث حفظ کی‌روش در ایران شده است، عنوان کرد: ما برنامه را بسته بودیم که کی‌روش برود و در این زمینه نیز روبه جلو حرکت می‌کردیم که حسنی‌خو وارد ماجرا شد و صلح را برقرار کرد.

کفاشیان در پایان درباره نیمکت تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: هرگز برای تغییر مربیان این دو تیم مسائل مالی مطرح نبود. ما در فوتبال ساحلی به استفاده از مربی داخلی نظر داشتیم اما بحث فوتسال حساس است و اگر نتوانیم در مذاکره با مربیان خارجی موفق شویم آن زمان از مربی ایرانی استفاده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.