رئیس سازمان لیگ اسپانیا تأکید کرد که از دست او هیچ کاری برای هموار شدن راه انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو نمی‌آمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اعتراف کرد که پس از ناکامی باشگاه رئال مادرید برای جذب داوید دخه‌آ به دلیل دیر ارسال شدن مدارک او به فیفا، از این باشگاه با او تماس گرفته شده است، اما این تماس جنبه تقاضا برای در نظر گرفته شدن شرایط ویژه جهت انتقال سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد به سانتیاگو برنابئو نداشته است.

تباس با بیان اینکه در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه (ساعتی پس از پایان بازار نقل‌و‌انتقالات لالیگا) نمایندگان باشگاه رئال مادرید با وی تماس گرفته‌اند، اظهار داشت: پرونده دخه‌آ دیگر به لالیگا مربوط نمی‌شود، چون این بازیکن در این رقابت‌ها حضور ندارد و مدارک لازم برای ثبت انتقالش به رئال مادرید در مدت زمان قانونی ارائه نشده است. آن شب از سوی باشگاه رئال مادرید با من تماس گرفته و به من اتفاقاتی که در پروسه انتقال دخه‌آ رخ داده، توضیح داده شد، اما آنها می‌دانستند که دیگر دیر شده است. مسئولان رئال از مدت زمان قانونی نقل‌وانتقالات آگاه بودند.

تباس افزود: من به هیچ عنوان تحت فشار قرار نگرفته بودم. رئالی‌ها نیمه شب شرایط‌شان را توضیح دادند. من وضعیت دخه‌آ و رئال را فهمیدم، اما آنها دیگر نمی‌توانستند کاری انجام دهند. رئالی‌ها با من تماس داشتند، اما نه برای اینکه تقاضا کنند تا برای‌شان شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود، چون آنها به خوبی از قوانین آگاه هستند.

رئیس سازمان لیگ اسپانیا با خودداری از ورود به اختلافات موجود میان باشگاه‌های رئال مادرید و منچستریونایتد، اعتراف کرد از اینکه دخه‌آ نتوانسته به لالیگا برگردد، ناراحت است. وی تأکید کرد: من وکیل هستم و می‌دانم که پیش از این هم سه چهار مورد از این قبیل اتفاقات رخ داده است. من به شخصه دوست داشتم که دخه‌آ می‌توانست در لالیگا بازی کند، چون او یک دروازه‌بان اسپانیایی است و در سطح بالایی کار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.