بازیکن تیم فوتبال گوام ابراز امیدواری کرد دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران پرتماشاگر باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ای‌جی گارزا درباه دیدار فردای ایران و گوام در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات اظهار داشت: بی‌صبرانه منتظر دیدار فردا با ایران هستم و انتظار داریم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. ما در این مدت پیشرفت خوبی داشتیم و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص دیدار فردا مقابل ایران اظهار داشت: ما از راه طولانی به ایران آمدیم و می‌خواهیم با بهترین تیم آسیا تقابل کنیم. تیم ما پیشرفت کیفی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خوبی داشته و اکنون به پیشرفت رسیده‌ایم، البته این را هم می‌دانیم اگر ورزشگاه آزادی پر شود بیش از نیمی از جمعیت گوام را در خودش جا خواهد داد.

بازیکن تیم فوتبال لس‌آنجلس‌گالکسی آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه‌اش فکر می‌کند چقدر بتواند به تیم گوام کمک کند، گفت: مطمئنا من تجربه‌ای را به تیم گوام اضافه کرده‌ام، مثلا در بازی مقابل بارسلونا مقابل ۹۰ هزار تماشاگر بازی کردم و برخی بازیکنان دیگر تیم‌مان هستند که تجربه بازی مقابل تماشاگران زیاد را دارند. اکنون امیدوارم بتوانیم به پیشرفت‌مان ادامه دهیم چون تیم جوانی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.