مهاجم جدید تیم فوتبال اینتر با وجود نداشتن تمرینات کافی در تیم تحت هدایت مانچینی، خودش را آماده حضور در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل نراتزوری می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان پریسیچ، مهاجم کرواتی که این هفته ولفسبورگ را برای پیوستن به اینتر ترک کرد، در شرایطی به شاگردان روبرتو مانچینی ملحق شده است که بازی بعدی تیمش در هفته سوم سری A برابر همشهری قرمزومشکی‌پوش‌شان، میلان است. او اما می‌گوید که برای حضور در دربی دلامادونینا آماده است.

پریسیچ که اکنون در اردوی تیم ملی کرواسی حضور دارد، به خبرنگاران گفت: اینتر در این فصل شروع خوبی داشته و از دو بازی اولش شش امتیاز کسب کرده است. من درست زمانی به اینتر پیوسته‌ام که اولین بازی‌اش در دربی برابر میلان است.

پریسیچ ادامه داد: من برای تمرین در اینتر زمان زیادی نداشته‌ام، چون مذاکرات و پروسه انتقالم به این تیم بسیار طولانی شد، اما مارسلو بروزوویچ (هافبک کروات) اینتر قطعاً به من برای اینکه هرچه سریع‌تر با شرایط بازی در این تیم هماهنگ شوم، کمک می‌کند. به همین دلیل من فکر نمی‌کنم که از بابت وفق پیدا کردن با شرایط تیم مشکلی داشته باشم. من می‌خواستم که تغییری در دوران بازیگری‌ام به وجود آورم. اینتر باشگاه بزرگی است و من فکر می‌کنم که این فصل وضعیتش بهتر از قبل خواهد بود.

تیم فوتبال اینتر ۲۲ شهریور، پس از وقفه دو هفته‌ای بازی‌های ملی میزبان میلان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.