سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اوایل هفته آتی به بازیکنان پول پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران در رابطه با ناراحتی بازیکنان از سوی باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات، گفت: انتظار می‌رفت که ما بتوانیم به نحو احسن منابع را تامین کنیم، اما ما به غیر از تبلیغات محیطی، باید بتوانیم از اسم پرسپولیس هم درآمد کسب کنیم اما همه اینها نمی‌تواند هزینه‌های باشگاه را پوشش دهد.

وی افزود: ما باید نگاه خاصی به این مساله داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات مالی را برطرف کنیم. البته جا دارد از تمام ارکان تشکر کنم و امیدوارم که در روزهای آتی این مشکل به مرور حل شود. بسیاری مشکلات وجود دارد که امیدوارم هم از وزارت ورزش و جوانان و هم از دولت کمک برسد تا ما بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پول تزریق کند؟ اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان اجازه پرداخت پول به ما را ندارد اما از منابع دیگری این پول در حال تزریق شدن به باشگاه است.

طاهری ادامه داد: ما چون دولتی هستیم، این پول باید از مجاری قانونی به ما تزریق شود که شاید این مساله یکی، دو روز طول بکشد، زیرا باید این پول به خزانه برود و از خزانه به حساب باشگاه بیاید. به علت اینکه ما به پنجشنبه و جمعه برمی‌خوریم، شاید پرداخت پول به شنبه یا یکشنبه بیفتد اما کارها، انجام و سندهایی لازمه امضا شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص ناراحتی بازیکنان از عدم دریافت پول، اظهار داشت: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. نگرانی‌هایی برای همه وجود دارد اما نگرانی من به اندازه تمام تیم است. ما به شدت پیگیر کارها هستیم تا مشکلات را حل کنیم. البته جا دارد از کادر فنی، بازیکنان و کاپیتان‌ها تشکر کنم که این اوضاع را مدیریت کردند.

طاهری با بیان اینکه امروز به ورزشگاه درفشی‌فر خواهد رفت تا مشکلات را حل کند در خصوص انتخاب اسپانسر تصریح کرد: همه فکر می‌کنند که با انتخاب اسپانسر، تمام هزینه‌ها پرداخت می‌شود، اما اصلا این‌طور نیست. ما این تعامل را از متقاضیان داریم و سعی می‌کنیم عدد را بالا بیاوریم و این‌طور نیست که یک فردی بیاید و به ما پول زیادی تزریق کند. اگر چنین است ما به شدت استقبال می‌کنیم.

وی افزود: شاید فردی پیدا شود تا از لوگو استفاده کند و شرایط تبلیغی‌ به معرض فروش گذاشته شود. ما استقبال می‌کنیم که اسپانسرینگ را به یک فرد بدهیم اما اگر این مساله رخ ندهد، مجبوریم چند اسپانسر انتخاب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در ابتدای سال ۲۹۰ میلیارد تومان متقاضی خرید داشته اما حالا یک اسپانسر پیدا نمی‌شود، اظهار داشت: شرایط و قیمت اجاره یک ساختمان، متفاوت است اما وقتی بخواهیم فضای ساختمان را واگذار کنیم، قطعاً عدد فرق می‌کند.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.