رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید هیات رییسه به دلیل دو شغله بودن وحید شمسایی با او برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا افتخاری بعد از اتمام جلسه هیات رییسه فوتبال درباره انتخاب نشدن وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: وحید شمسایی به دلیل دو شغله بودن نمی‌تواند روی نیمکت تیم ملی فوتسال بنشیند و این موضوع را پیش از این هم به من گفته بود. باشگاه او هم راغب نبود که به طور همزمان در تیم ملی هم حضور داشته باشد. شمسایی ۷۰ درصد مبلغ قراردادش را از پیش گرفته و نمی‌تواند قراردادش را لغو کند و در خدمت تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع هیات رییسه این تصمیم را گرفت و بعد از این گزینه‌های بعدی را بررسی می‌کنیم. در این یک هفته گزینه‌های داخلی و خارجی را بررسی می‌کنیم و نتیجه را به هیات رییسه اطلاع می‌دهیم. شمسایی به دلیل تعهد به قراردادش و باشگاه تاسیسات نمی‌توانست این باشگاه را کنار بگذارد.

او افزود: حرف دوستانی که می‌گویند نمی‌شود شمسایی هم در تاسیسات باشد و هم در تیم ملی، منطقی است. او باید تمام وقت برای تیم ملی کار کند. البته به طور قطع فرصت‌های بیشتری در آینده به شمسایی داده می‌شود و ما نباید کاری کنیم تا اعتبار این بازیکن بزرگ آسیب ببیند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که اسلامیان گفته که ایرادی ندارد شمسایی همزمان در تاسیسات و تیم ملی باشد، گفت: ایشان چنین چیزی نگفته است. خود اسلامیان در جلسه گفت که نباید شمسایی آسیبی ببیند. اکثریت حاضران در جلسه معتقد بودند که شمسایی باید در یک جا حضور داشته باشد. در حال حاضر ما ۵-۶ روز فرصت داریم تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم. در حال حاضر ما فرصت کافی را داریم؛ چرا که لیگ در حال برگزاری است و قرار نیست در حال حاضر اردویی برگزار شود. اردوهای تیم ملی در ۲۰ روز تعطیلات نیم‌فصل و یک ماه بعد از پایان فصل برنامه‌ریزی شده‌اند. با عجله نباید سرمربی انتخاب کنیم؛ چرا که این مسئله یک شوخی نیست و بحث یک کشور در میان است. ما در مورد تیم ملی فوتسال ایران صحبت می‌کنیم و باید کادری شایسته را انتخاب کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره کسانی که جهت اخذ روادید گذرنامه‌هایشان دریافت شده است بیان کرد: ما گذرنامه ۲۵ نفر از بازیکنانی که توسط خسوس دعوت می‌شدند و احتمالا آقای شمسایی هم آنها را دعوت می‌کرد را جهت روادید اخذ کردیم تا برای بازی‌های تدارکاتی و مسائلی از این دست مشکلی وجود نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.