دیدار تدارکاتی میان گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز با سه مصدوم برای شاگردان کمالوند همراه بود.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصاف تدارکاتی روز گذشته تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: ما روز گذشته یک دیدار با تیم ماشین‌سازی داشتیم و بازی خوبی هم بود ولی به یکباره به خشونت کشیده شد. در این دیدار ابتدا ترشیز مصدوم شد و سپس سید محسن حسینی از ناحیه قوزک پا مصدوم شد. در آخر هم که امین درویشی از ناحیه مچ دست از سه نقطه دچار شکستگی شد و قرار است تا ساعاتی دیگر عمل شود.

او افزود: در اواخر بازی بود که اعتراضات دست‌نشان، سرمربی ماشین‌سازی باعث شد او اخراج شود. البته ما هم چون بازی تدارکاتی بود راضی به این امر نبودیم اما بالاخره داور این مسئله را گفته بود و همه باید تمکین می‌کردیم. در نهایت هم بازی در حالی‌ که یک بر یک بود نیمه کاره ماند و دو تیم زمین را ترک کردند.

سرپرست گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا مصدومان تیمش به مصاف با استقلال در ۲۴ شهریور می‌رسند یا نه عنوان کرد: درویشی که قطعا نمی‌رسد اما امیدواریم دو نفر دیگر برسند.

وی در پایان درباره برنامه تیمش در تعطیلات گفت: روز جمعه قرار است یک دیدار در ورزشگاه تختی اردبیل برابر صبای قم برای کمک به بیماران MS داشته باشیم و امیدواریم که وضعیت‌مان بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.