رئیس باشگاه میلان، در خصوص آینده مهاجم جنجالی که به تازگی به جمع شاگردان سینیشا میهایلوویچ اضافه شده است، ابزار خوش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی می‌گوید امیدوار است که ماریو بالوتلی در دومین دوره حضورش در میلان به اوج دوران بازیگری خود برگردد، چرا که رویکرد او از زمان بازگشتش به سن‌سیرو کاملاً تغییر کرده است.

سوپرماریو هفته گذشته در شرایطی با یک قرارداد قرضی به میلان بازگشت که فصل گذشته بدترین فصل دوران بازیگری‌اش بود و در تمام بازی‌هایی که برای لیورپول به میدان رفت، تنها چهار گل زد.

بالوتلی در دوران بازیگری‌اش بارها و بارها به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای خود مورد انتقاد واقع شده و برای تیم‌هایش دردسرساز شده است، اما گالیانی نسبت به آینده این بازیکن ۲۴ ساله در سن‌سیرو خوش‌بین است.

گالیانی در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اظهار داشت: ماریو با نگرشی فوق‌العاده به میلان برگشته است. او به کلی متحول شده است. در تمرینات روزمره میلان، ماریو اولین کسی است که شرکت می‌کند و آخرین نفری است که به خانه می‌رود. با اینکه میهایلوویچ از بازیکنان می‌خواهد کار خود را از ساعت هشت و نیم و پس از صرف صبحانه آغاز کنند، ماریو قبل از هشت در زمین تمرینی حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: شاید بالوتلی درک کرده است که این آخرین شانس اوست و من مطمئنم که خودش هم نمی‌خواهد آن را از دست بدهد و از دست هم نخواهد داد. ما هرگز در توانایی‌های فنی ماریو شک نداشته‌ایم. اگر او رویکرد فعلی‌اش را حفظ کند، آینده خوبی در انتظارش خواهد بود.

میلان ۲۲ شهریور پس از وقفه بازی‌های ملی در هفته سوم سری A در جدالی حساس باید به مصاف همشهری خود اینتر برود و باید دید که آیا میهایلوویچ به سوپرماریو برای این بازی میدان خواهد داد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.