باشگاه منچستریونایتد انگلیس با رونمایی از یک ساعت جدید، به نوعی به رئالی‌ها در قضیه انتقال دخیا طعنه زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، درست پس از گذشت چند ساعت که انتقال داوید دخیا و کیلور ناواس، دروازه‌بان‌های منچستریونایتد و رئال مادرید انجام نشد، باشگاه منچستریونایتد از ساعت جدیدی رونمایی کرد به بنا به عقیده بسیاری، این کار طعنه‌ای از سوی سران شیاطین سرخ به همتایانشان در رئال بوده است.

عدم انتقال دخیا به رئال مادرید به خاطر دیر شدن ثبت کردن نام این بازیکن در فدراسیون فوتبال اسپانیا بوده است زیرا مهلت نقل و انتقال‌های فوتبال در اسپانیا به پایان رسیده و مدارک مربوط به دخیا، به موقع به دست باشگاه رئال مادرید نرسیده بود. در پی این اتفاق، سران رئال، یونایتدها را به دیر فرستادن مدارک متهم کردند و باشگاه منچستریونایتد هم در پاسخ، اعلام کرد این مدارک را به موقع فرستاده است.

درست ۱۰ ساعت پس از این اتفاق‌ها، بولووا، یکی از اسپانسرهای باشگاه منچستریونایتد، از ساعت‌های جدید باشگاه رونمایی کرد. این ساعت ۴۷۵ یورو قیمت دارد که در آن، چند لحظه تاریخی از باشگاه منچستریونایتد روی آن حک شده است. عدد ۱۸۷۸ نشان از سال تاسیس باشگاه منچستریونایتد دارد، عدد هفت که به رنگ قرمز می‌درخشد، نشان از شماره پیراهن بازیکنان بزرگی مانند جورج بست، برایان رابسون و دیوید بکام دارد. اعداد ۲۰ و ۲۳ هم نشانگر ۲۰ عنوان قهرمانی یونایتدها در لیگ انگلیس است و ۲۳ هم نمایانگر تعداد بازیکنان کشته‌شده در فاجعه پرواز مونیخ است. همه هوادارن یونایتد از سراسر دنیا می‌توانند این ساعت را سفارش داده و خیلی زود هم آن را دریافت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.