عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه نتایج این تیم در چهار هفته اول مثبت بوده است، گفت: از عملکرد مظلومی با توجه به کسب ۹ امتیاز راضی هستیم.

عباس کردنوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار رضایت از نتایج به دست آمده استقلال، گفت: به نظر من استقلال در چهار هفته اول بازیهای خوبی از خود ارائه داده و توانسته از ۱۲ امتیاز، ۹ امتیاز را کسب کرده و هم من و هم سایر اعضای هیات مدیره از عملکرد مظلومی و دستیارانش راضی هستیم و امیدوارم با توجه به اردویی که مظلومی در این چند روز برگزار کرده، بتوانند با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

وی تاکید کرد: خوشحالم با تمام مشکلاتی که گریبانگیر باشگاه استقلال است، تیم نتایج خوبی کسب کرده و توانسته هواداران را راضی کند.

کردنوری در پاسخ به این سئوال که کادر فنی برای دریافت مطالباتش به باشگاه رفته و دست‌خالی برگشته، گفت: ما هم از این موضوع ناراحت هستیم و شرایط را درک می‌کنیم و می‌دانیم که تنها کسانی که دریافتی نداشته‌اند، اعضای کادر فنی هستند، اما مطمئن باشید خیلی زود این مشکل برطرف خواهد شد و آنها نیز مطالباتشان را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به سبک‌‌دست فرصت دهیم تا با آرامش کارش را انجام داده و بتواند مشکلات مالی باشگاه را حل کند؛ البته نباید غافل شویم که مشکل مالی برای همه تیم‌هاست و مسئله اسپانسرینگ مشکل عمومی باشگاههای ایران شده است و می‌بینیم که رقیب همیشگی ما هم درگیر همین مسئله است.

کردنوری در پاسخ به این سئوال که سخنگوی باشگاه استقلال، پاسخگوی خبرنگاران نیست و همیشه تلفن همراهش خاموش است، گفت: او در تمام جلسات حضور دارد و هر بار هم که ما او را دیدیم موبایلش روشن بوده و بعید می‌دانم کسی که سخنگو است، تلفنش را بر روی اصحاب رسانه خاموش کند. من احتمال می‌دهم شاید او گرفتار بوده و دلیل خاموشی موبایلش هم همین باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت ریوالدو بازیکن معترض این تیم نیز گفت: تمام کارهایی که مربوط به ما می‌شده است را انجام داده‌ایم؛ البته قبول دارم که کمی کند حرکت کردیم، اما نیازهای او را برآورده کردیم.

وی تاکید کرد: اگر ریوالدو در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند باید مشکلش را با مظلومی حل کند زیرا ما آنچه را که لازم بوده است برای او انجام داده‌ایم.

کردنوری در پایان و در خصوص جدایی بهرام افشارزاده از استقلال نیز گفت: چنین چیزی صحت ندارد و افشارزاده با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و مطمئنم هر زمانی که افشارزاده بخواهد برود، خیلی راحت این کار را انجام می‌دهد اما تا آنجا که ما او را می‌شناسیم، او مرد سختکوشی است و علاقه خاصی به انجام کارهای سخت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.