سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عجیب‌ترین مسئله برای من این است که چرا بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا دچار مشکلات مالی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: بازیکنان ناراضی هستند، چون مدت زیادی است پول نگرفته‌اند و طبیعی است که می‌خواهند این مشکل حل شود. بازیکنان تلاش زیادی کرده، به خوبی کار می‌کنند، صبور هستند و در عین حال انتظار دارند مشکلات مالی حل شود. من هم امیدوارم زودتر این مشکل برطرف شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ادامه مشکلات مالی روی نحوه کاری بازیکنان تأثیرگذار است یا نه، گفت: قطعاً تأثیرگذار است و روی بازیکنان اثر منفی هم می‌گذارد. خود من هم برنامه‌هایی داشتم که این برنامه‌ها تحت‌تأثیر قرار گرفته است.

برانکو در این خصوص افزود: برای کار کردن مربی در یک تیم باید فضا مهیا باشد. فرق نمی‌کند این مربی در باشگاه فعالیت کند یا تیم ملی، بلکه مهم فضایی است که باید برای او مهیا شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دیدار تدارکاتی تیمش مقابل نیروی زمینی به خاطر مشکلات مالی لغو شد یا مسائل دیگری در میان بود، یادآور شد: بله ما به خاطر مشکلات مالی که بازیکنان نسبت به آن اعتراض دارند مجبور شدیم بازی تدارکاتی با نیروی زمینی را لغو کنیم و به جای آن تمرین خواهیم کرد. تشخیص ما این بود که در شرایط فعلی بازی نکنیم، بهتر است.

برانکو در واکنش به این موضوع که چرا او با علی‌اکبر طاهری در خصوص حل مشکلات مالی بازیکنان جلسه نمی‌گذارد، تصریح کرد: من قبلاً با طاهری جلسه گذاشته بودم و به این مسئله تأکید کردم که بازیکنان به مسائل مالی فکر می‌کنند، چرا که باشگاه نتوانسته به تعهداتش در قبال این مسئله عمل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او خودش از باشگاه پول گرفته است، گفت: نه من برای فصل جاری هنوز پولی دریافت نکرده‌ام.

این مربی کروات درباره اینکه وضعیت تیمش در نهایت تا روز بازی با سایپا به کجا خواهد کشید، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم تا آن موقع چه می‌شود. خواسته‌های بازیکنان منطقی است، اما ما داریم زمان را از دست می‌دهیم و این فضا تمرکز بازیکنان را به هم زده و انگیزه‌های آنها را کم می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که به نظرش فکر می‌کند چرا وزارت ورزش به باشگاه کمک مالی نمی‌کند، اظهار داشت: به من ربطی ندارد که پول باشگاه‌ پرسپولیس از چه منبعی تأمین می‌شود، این وظیفه من نیست که به مسائل مالی فکر کنم بلکه مسائل فنی به من مربوط می‌شود، اما عجیب‌ترین مسئله برای من این است که چرا بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا دچار مشکلات مالی است.

برانکو با بیان اینکه مشکلات فعلی تیمش می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز شود، گفت: جوی که وجود دارد، جو مناسبی نیست، بازیکنان می‌خواهند تلاش کنند، اما ذهن و تمرکزشان جای دیگری است و طبیعی است که این جو روی تیم من اثر منفی می‌گذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.