سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنان تیم می‌خواهند مشکلتشان حل شود و آنها را درک می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از اتمام تمرین امروز پرسپولیس در مورد شرایط تیم و اینکه سایه اعتصاب روی پرسپولیس است، گفت: بازیکنان ناراضی هستند به خاطر اینکه مدت زیادی است دریافت مالی نداشتند. انها می‌خواهند مشکلشان حل شود. آنها صبور هستند و در این شرایط کار می‌کنند بنده آنها را درک می‌کنم امیدوارم این مسئله حل شود.

وی افزود: اگر مشکلات ادامه پیدا کند این مسئله روی تیم تاثیر می‌گذارد من هم نمی‌توانم در این شرایط برنامه‌هایم را به طور کامل دنبال کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا لغو بازی با نیروی زمینی به خاطر اعتصاب است، تصریح کرد: بله تاثیر داشت. تصمیم گرفتیم در این شرایط تمرین کنند.

برانکو در مورد اینکه آیا قصد ندارد با مدیریت باشگاه در مورد مسائل فعلی صحبت کند، گفت: چه صحبتی با آنها انجام دهم. آنها مشکلات را می‌بینند و از آن اطلاع دارند. قبلا در این مورد صحبت کردم و چه چیز جدیدی باید بگیرم.

وی در مورد اینکه آیا کادرفنی پول گرفته است، گفت: ما هم پول نگرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا این مسائل روی بازی رسمی پرسپولیس در ۲۵ شهریور اثر نمی‌گذارد، تصریح کرد: نمی‌دانم شرایط چطور می‌شود بازیکنان ما واقعا منطقی هستند. در این شرایط زمان، فضا و انگیزه را از دست می‌دهیم.

وی در مورد اینکه آیا از وزیر توقعی دارد، اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم که چه کسی باید کمک کند یا نه. این مسئله ربطی به من ندارد. به عنوان مربی برایم عجیب است که بزرگترین تیم آسیا با این مشکلات مالی روبرو است.

برانکو در مورد اینکه آیا این مشکلات ترمز پرسپولیس را نمی‌کشد، گفت: گفتم جو فعلی اصلا خوب نیست. بازیکنان هر چقدر که تلاش می‌کنند بازهم ذهنشان جای دیگری است و در این شرایط تمرین تاثیر نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.