مدیرعامل استقلال می گوید احتمالا جریمه خسرو حیدری بخشیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خسرو حیدری دوشنبهشب مهمان برنامه نود بود اما او هرگز فکرش را نمی کرد که حضور در این برنامه تلویزیونیبرایش ۳ میلیون تومان جریمه داشته باشد!

او که از اردوی تیم ملی و با اجازه کارلوس کروشبه این برنامه رفته بود فردای آن شب متوجه شد که از سوی استقلالی ها ۳ میلیونتومان جریمه شده است.با این جال بهرام افشارزاده این جریمه نقدی را وتو می کند ودرباره اش می گوید:«این یک قانونی است که سرمربی و روابط عمومی گذاشته اند.با اینحال درباره خسرو چون از اردوی تیم ملی رفته است من حرف می زنم تا این جریمه بخشیدهشود.»

پس از انتشار مطلب جریمه نقدی حیدری بسیاری ازکاربران خبرآنلاین کامنت گذاشته اند که این جریمه ها برای این است که پول مرسدسبنز کرار جاسم را بدهند! این در حالی است که البته باید

گفت استقلالی ها برای کرار" بی ام و"گرفته اند!

از طرفی بازیکنان استقلال هم بر این عقیده اندکه قوانین جدید آن هم در شرایط بی پولی باشگاه به این دلیل است که آنها در آخر فصلبا بازیکنان بی حساب شوند!

افشارزاده در این مورد می گوید:«این حرف ها کداماست؟"بی ام و " کرار؟حتما شوخی می کنید؟این قوانینی است که روابط عمومیباشگاه گذاشته است و ربطی به این چیزها ندارد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.