بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) برخلاف برنامه کادرفنی در ورزشگاه درفشی‌فر به تمرین بدنسازی مشغول شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت صبح امروز (چهارشنبه) پرسپولیس در حالی که قرار بود در زمین چمن مجموعه ورزشی‌ ورفشی‌فر برگزار شود به ادعای خوردبین در سالن بدنسازی این مجموعه برگزار شد. برانکو ایوانکوویچ این جلسه تمرین تیمش را در زمین چمن طراحی کرده بود و حتی به مدت ۲۰ دقیقه در زمین مانع چید، اما با این شرایط بازیکنان وارد زمین چمن نشدند.

* محمود خوردبین در صحبت با خبرنگاران مدعی شد که بازیکنان در سالن بدنسازی وزنه زدند و این در شرایطی بود که سرخپوشان روز دوشنبه هم وزنه زدن را در برنامه‌های خود داشتند!

* در شرایطی که سرپرست پرسپولیس مدعی بود بازیکنان کل ۹۰ دقیقه را (از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰) در سالن وزنه بودند، گفته می‌شد بازیکنان در سالن به این نتیجه رسیده‌اند تا زمانی که تکلیف آنها مشخص نشده و حق و حقوق‌شان پرداخت نشود، در بازی دوستانه امروز با نیروی زمینی شرکت نخواهند کرد.

* خوردبین بعد از اینکه از رختکن درفشی‌فر بیرون آمد در  صحبت با خبرنگاران از لغو بازی دوستانه با نیروی زمینی در تمرین نوبت عصر خبر داد و سریعاً راهی باشگاه پرسپولیس شد تا علی‌اکبر طاهری را در جریان اخبار تیم قرار دهد.

* غیبت مصطفی قنبرپور در این جلسه از تمرین هم با حرف‌وحدیث‌هایی همراه شد.

* به خبرنگاران اعلام شد تمرین نوبت عصر تیم پشت درهای بسته مجموعه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.