باشگاه رئال‌مادرید قصد ندارد از فدراسیون جهانی فوتبال برای هموار کردن راه پیوستن دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ به شاگردان رافائل بنیتس فرجام‌خواهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، در حالی که در ابتدا عنوان شده بود باشگاه رئال مادرید قصد دارد از فیفا و دادگاه داوری در ورزش (CAS) در مورد پرونده انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به کهکشانی‌ها فرجام‌خواهی کند، اکنون ظاهراً این باشگاه تغییر موضع داده و از فرجام‌خواهی منصرف شده است.

دلیل انصراف باشگاه رئال مادرید از این کار وجود نمونه‌های مشابهی در گذشته در زمینه نقل‌و‌انتقال بازیکن پس از مهلت قانونی بوده است که ناکام مانده‌اند. طبق گزارش رسانه‌ها دلیل به بن‌بست خوردن پروسه انتقال دخه‌آ به رئال مادرید ارسال TMS (مدارک مربوط به نقل‌و‌انتقالات که در سامانه‌ای مخصوص در فیفا ثبت می‌شود) ۲۸ دقیقه پس از پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات در لالیگا بوده است.

سال ۲۰۰۷ در پنجاه‌وهفتمین کنگره فیفا، مقرر شد سامانه‌ای آنلاین برای ثبت نقل‌و‌انتقالات در فوتبال جهان ایجاد شود که در آن تمامی جابه‌جایی‌ها طی بازه زمانی مقرر به ثبت برسند. هدف از ایجاد این سامانه افزایش انسجام و شفافیت در بازار نقل‌و‌انتقالات بوده است.

اقدامی را که رئال مادرید قصد داشت با فرجام‌خواهی از فیفا و CAS انجام دهد، پیش از این چند تیم در گذشته انجام داده بودند که البته همه آنها ناکام ماندند. انتقال رافا پرس به ایبار، سی‌کیه‌را به رئال مادرید و خاویتو به دپورتیوو لاکرونیا یا فریرا به وایادولید که همگی به خاطر دیر ارسال شدن TMS آنها به فیفا ناموفق بودند، سبب شده است که رئال مادرید هم امسال از تلاش برای آوردن دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو منصرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.