تمرین نوبت صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که شایعه اعتصاب و تمرین نکردن بازیکنان این تیم به گوش می‌رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز صبح تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که شایعه اعتصاب و تمرین نکردن بازیکنان این تیم به گوش می‌رسد.

با این همه بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند تا بعد از یک روز تعطیلی تمرین، تمرینات را از سر بگیرند اما در حالی که موانع و کنز در زمین چیده شده بود تا بازیکنان به تمرین بپردازند اما سرخپوشان در زمین حاضر نشدند تا یک بار دیگر شایعه اعتصاب آنها رنگ جدی به خود بگیرد.

این در حالی است که پس از اینکه بازیکنان اعتراض‌هایی مبنی بر عدم دریافت مطالبات مالی‌شان به سرمربی و سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشتند، حاضر به تمرین در سالن بدنسازی و سالن وزنه ورزشگاه درفشی‌فر شدند.

بازیکنان امروز به انجام کارهای بدنی و وزنه زدن پرداختند و در اقدامی عجیب بازی عصر امروز این تیم مقابل نیروی زمینی که قرار بود در ساعت ۱۸ برگزار شود، لغو شد. هرچند که سرخ‌پوشان عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین می‌کنند اما به احتمال فراوان این تمرین بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد.

با این همه طبق گفته‌های محمود خوردبین باشگاه تا آخر هفته به بازیکنان قول پرداخت مطالبات مالی‌شان را داده و باید دید در صورتی که این اتفاق نیفتد آیا سرخپوشان باز هم به اعتصاب ادامه خواهند داد یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.