دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: عادت ندارم جنجال و حاشیه ایجاد کنم و سعی می‌کنم با سکوتم به فوتبال کشور آرامش دهم.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که این روزها سیاست سکوت را در پیش گرفته است در آستانه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و گوآم با خبرنگار «نسیم» گفتگوی کوتاهی داشت که در زیر می‌آید:

نبی درخصوص علت سکوتش در این روزها گفت: هر آمادنی، یک رفتنی دارد مهم این است تا زمانی که مسئولیت داریم با تمام توان کار کنیم و بعد از پایان ماموریت با سکوت به نفر بعدی کمک کنیم.

وی در ادامه افزود: عادت ندارم جنجال و حاشیه ایجاد کنم و سعی می‌کنم با سکوتم به فوتبال کشور آرامش دهم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درخصوص شرایط تیم ملی گفت: بنده سال‌ها عضو کوچکی از جامعه ورزش و فوتبال هستم، با شناختی که از کی‌روش و بچه‌های تیم ملی دارم مطمئن هستم آنها با تمام توان برای شادی مردم تلاش خواهند کرد و موفق می‌شوند چراکه کلید موفقیت یک مجموعه اتحاد است و مجموعه تیم ملی اتحاد مثال زدنی دارند.

نبی افزود: اتفاق خوبی که افتاد حضور اسلامیان برای فوتبال و تیم ملی بود. با توجه به سوابق و خدمات قبلی ایشان در ورزش، به نظر من وی می‌تواند منشا خیر برای ورزش و فوتبال کشور باشد به شرطی که بعضی از دوستان، اسلامیان را دلسرد نکنند و بگذارند وی برنامه‌هایش را اجرا کند.

دبیرکل سابق فدراسیون گفت: امیدوارم همه باور کنند موفقیت تیم ملی باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم می‌شود و متعلق به مردم است، پس بهتر است به دنبال تسویه حساب‌های شخصی نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‌کنم تیم ملی با توجه به شرایطی که دارد، موفق خواهد شد و با پیروزی‌هایش شادی را دوباره به مردم ایران بازمی‌گرداند.

منبع: نسیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.