مهاجم تیم فوتبال امید گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم، ممکن بود با حضورم در اردوی تیم ملی مصدومیتم بار دیگر تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش در خصوص انگیزه حضورش در اردوی تیم فوتبال امید در هلند گفت: واقعا خوشحالم که تیم المپیک به هلند آمده و وظیفه خودم دانستم تا در محل برگزاری اردو حضور پیدا کرده و ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای کادرفنی و هم تیمی‌هایم با آنها دیدار کنم.

وی افزود: اینکه تیم امید در کشور هلند اردوی آماده سازی خودش را برپا کرده، بسیار مهم و با ارزش است، چرا که هلند به لحاظ امکانات سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قطعا فرصت بسیار خوبی بوجود آمده تا تیم خودش را در بهترین شرایط روند آماده سازی قرار دهد.

بازیکن ایرانی تیم آلکمار هلند در خصوص کمپ محل برگزاری اردوی تیم امید گفت: اردوی تیم امید در یکی از بهترین کمپ‌های حرفه‌ای اطراف نایمخن برپا شده و خود من همراه با تیم نایمخن بارها در این کمپ حضور پیدا کرده‌ام. زمین‌های تمرین تمرینی کمپ فوق العاده با کیفیت است و امیدوارم تیم امید با حضور در این کمپ به اهدافی که دارد برسد.

جهانبخش در خصوص وضعیت تمرینات و بازیکنان عنوان کرد: همه بازیکنان از شرایط اردو کاملا راضی هستند و با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت می‌کنند. تمرین روز گذشته هم با جدیت و برنامه‌ریزی خوبی انجام شد. فکر می‌کنم برگزاری این اردو، تمرینات و بازی‌های تدارکاتی که در نظر گرفته شده کمک زیادی به بالا رفتن سطح کیفی بازیکنان و هماهنگی تیمی خواهد کرد.

وی در رابطه با عدم حضورش در اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم بعد از پیوستن به آلکمار هنوز نتوانسته‌ام برای تیم جدیدم بازی کنم و با حضورم در اردوی تیم ملی این امکان وجود داشت که مصدومیتم بار دیگر تشدید شود و یا اینکه مصدومیت جدیدی گریبانگیرم شود. به همین دلیل مسئولان باشگاه آلکمار در مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال ایران داشتند، به توافق رسیدند که از اردوهای بعدی در خدمت تیم ملی باشم.

بازیکن ایرانی تیم آلکمار هلند اظهار داشت: برای هردو تیم بزرگسالان و المپیک ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و قطعا هر زمان که لازم باشد و مشکل مصدومیتی نداشته باشم با تمام وجود برای موفقیت این دو تیم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.