سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اعتقاد دارد که در حال حاضر وحید شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال است.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز پنج‌شنبه گیتی‌پسند مقابل یاسین پیشرو قم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی‌های ۶ امتیازی همیشه حساس است ضمن اینکه دیدارهای گیتی‌پسند و نمایندگان قم با کیفیت است. برای اینکه مدعی قهرمانی باشیم و به صدر جدول نزدیک شویم مانند بازی با مس سونگون محکوم گرفتن سه امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: در ۲ هفته گذشته توانسته‌ایم ۴ امتیاز بگیریم و اگر اتفاقات شیرین فوتسال نبود منصوری را هم در هفته گذشته شکست می‌دادیم. 

سرمربی تیم گیتی‌پسند در خصوص اینکه آیا منظورش از اتفاقات شیرین فوتسال در قرچک حواشی پایان این بازی بوده، خاطرنشان کرد: منظور من از اتفاق شیرین این است که در  ۷ صدم ثانیه به پایان بازی گل خوردیم، نه کتک خوردن بعد از بازی! در حین بازی و بعد از  اینکه گل سوم را به منصوری زدیم آنقدر جو سالن ناامن شد و باران سنگ و آب معدنی در حال بارش بود که داور مجبور شد بازی را ۵ تا ۷ دقیقه نگه دارد، همین مسئله باعث شد بازیکنان خسته منصوری، انرژی بگیرند. 

خوراکچی افزود: بازیکن گیتی‌پسند که در قرچک مورد هجوم هواداران قرار گرفت ۲ سال پیش به عنوان مرد اخلاق فوتسال ایران شناخته شد. در قرچک دنبال بازیکنی کردند که نماد اخلاق بوده است. خوشبختانه رئیس کمیته انضباطی باشگاه دنبال احقاق حق گیتی‌پسند است.

وی درباره اتفاقات رخ داده از طریق بلندگوی سالن هفت تیر قرچک گفت: مسئول بلندگوی سالن قرچک به شعور همه توهین می‌کرد و حرف‌های نژادپرستی می‌زد. این شخص پشت بلندگو می‌گفت آنهایی که لهجه شهرستانی دارند را از سالن قرچک بیرون کنید! این شخص یک شومن است که نمی‌توانند میکروفنش را جمع کنند. او دست روی احساسات قرچکی‌ها می‌گذارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد عملکرد این تیم تا هفته هفتم لیگ برتر، گفت: اعتقاد دارم نسبت به تیمی که می‌خواهد قهرمان شود در حال حاضر ۴،۵ امتیاز عقب هستیم. تیمی که مدعی قهرمانی است تا هفته هفتم باید ۱۵، ۱۶ امتیاز داشته باشد. اگر تأسیسات ۱۹ امتیاز کسب کرده شرایط استثنایی دارد. اگر تا آخر نیم‌فصل این اختلاف را جبران نکنیم کارمان دشوار می‌شود.

خوراکچی در خصوص اینکه آیا موافق حضور وحید شمسایی در رأس کادر فنی تیم ملی است یا خیر، به تسنیم گفت: در حال حاضر بهترین گزینه برای تیم ملی وحید شمسایی است. شمسایی توانایی این را دارد که در زمان کوتاه طوری با تیم ملی کار کند که قهرمان آسیا شود.  نیاز است مسئولان باشگاه تأسیسات برای پیوستن وحید به تیم ملی پاسخ مثبت دهند.

وی در مورد اینکه شمسایی او را به عنوان مدیر فنی تیم ملی معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: شمسایی من را به عنوان مدیرفنی معرفی کرده است. شمسایی در تیم ملی و تام ایران خودرو شاگرد من بوده اما واقعیت این است که برای حضور در تیم ملی اختیارم دست خودم نیست. من با گیتی‌پسند قرارداد دارم که جزو ۱۰ تیم برتر جهان است و مسئولان باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرند. هر فردی که دستیار شمسایی می‌شود باید عصای دست او باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.