نایب رییس باشگاه میلان به ستایش از ماریو بالوتلی پرداخت و به هواداران این تیم قول داد که این بازیکن جنجالی، آرام شده است و دیگر مشکلی برای این تیم به وجود نمی‌آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، ماریو بالوتلی بعد از فصل کابوس‌واری که با لیورپول پشت سرگذاشت، به فوتبال ایتالیا برگشت تا بار دیگر پیراهن میلان را به تن کند. بسیاری از هواداران میلان با بازگشت سوپر ماریو مخالف بودند، چرا که او بازیکن بسیار جنجالی و پرحاشیه بوده و ممکن است آرامش یک تیم را بر هم بزند ولی آدریانو گالیانی، نظر دیگری دارد.

او گفت: بالوتلی به کلی تغییر کرده است. الان دیگر رفتار او مثال‌زدنی است و همان شخصیتی شده است که همه دوست دارند. او در تمرین میلان، اولین نفری است که حضور می‌یابد و آخرین نفری هم است که زمین را ترک می‌کند. سینیشا میهایلوویچ، سرمربی تیم از بازیکنان خواسته است که ساعت هشت و نیم صبح در تمرین حاضر باشد اما بالوتلی ساعت هشت حاضر می‌شود و این نشان می‌دهد که انگیزه بسیار زیادی برای بازگشت به روزهای اوج دارد.

گالیانی ادامه داد: بالوتلی به احتمال خیلی زیاد دریافته که میلان آخرین ایستگاه درخشش او است و اگر در این تیم هم نتواند بدرخشد، دیگر فرصت برای او به پایان رسیده است. اطمینان دارم که او این فرصت طلایی را از دست نخواهد داد و نهایت تلاشش را به کار می‌گیرد تا خرید خوبی برای روسونری باشد. هیچ‌کس در توانایی‌های ماریو شک ندارد. اگر رفتار او مثل همین هفته نخست باشد، بدون شک مشکلی پیش نخواهد آمد و او می‌تواند خرید خوبی برای میلان باشد.

بالوتلی با ۱۵ میلیون پوند راهی لیورپول شد اما در ۱۵ بازی که در لیگ جزیره برای این تیم به میدان رفت تنها یک گل به ثمر رساند تا بدترین خرید فصل لقب گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.