هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این تیم می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ به روند روبه‌رشد خود ادامه دهد. وی همچنین گفت: فقط به کسب عنوان قهرمانی فکر می‌کنیم.

میلاد کمندانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برد پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر مقابل فولادخوزستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با استفاده از موقعیت‌هایمان این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص علت پیروزی پرسپولیس برابر فولاد اظهار کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم اما متاسفانه در بازی‌ها قبلی موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. در دیدار برابر فولاد توانستیم بهتر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم. در مجموع در این مسابقه‌ هم مانند بازی‌های قبل، تیم برتر میدان بودیم و با استفاده از موقعیت‌هایمان توانستیم این بازی را ببریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فعلا لیگ برای مدتی تعطیل است. ما می‌توانیم در این فرصت خیلی بهتر شویم و با شروع لیگ پیروزی‌های متوالی به دست آوریم و به جمع بالانشینان جدول بازگردیم. مطمئنا ما مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود. زیرا به غیر از قهرمانی به کسب هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی در رابطه با وضعیت تیم فوتبال امید هم تاکید کرد: این تیم پتانسیل خیلی بالایی دارد و از کادرفنی خوب و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. در حال حاضر اردوی آماده‌سازی‌مان در هلند برگزار می‌شود تا به آمادگی بیشتری برسیم.

کمندانی در پایان گفت: امیدوارم با شروع دوباره بازی‌های رسمی به هماهنگی کامل برسیم زیرا تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا به هدف اصلی‌مان که راه‌یابی به مسابقات المپیک ریو است، برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )