ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید که اگر جای لیونل مسی بود، انتقادها و فشارهای زیاد او را از بین می‌برد. او به حمایت از کاپیتان آلبی سلسته پرداخت و انتقاد رسانه‌های آرژانتینی را بی‌اساس دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از آژانس خبرگزاری EFE اسپانیا، لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است و اغراق آمیز نیست اگر بگویم این ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان هم به شمار می‌آید. او چهار بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده و در آستانه کسب پنجمین توپ طلای خود قرار گرفته است. با این حال انتقادها از چنین بازیکنی هم به ویژه در آرژانتین زیاد است.

خاویر ماسکرانو، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و هم‌بازی لیونل مسی در بارسلونا می‌گوید که اگر جای مسی بود انتقادات او را نابوده می کرد. ماسکرانو در این‌باره گفت:مسی هیچ‌گاه خود را پنهان نمی‌کند و همواره برابر انتقادات می‌ایستد. باید اعتراف کنم که اگر جای مسی بودم، اصلا این همه انتقاد را تحمل نمی‌کردم. او با وجود فشارهای زیادی که دارد، با آرامش به زندگی روزانه‌اش ادامه می‌دهد و به زودی برای دومین بار پدر می‌شود.

هم‌تیمی مسی در تیم ملی فوتبال آرژانتین ادامه داد: ما فوتبالیست‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز از میدان خارج شویم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم اما در صورت شکست، جنایت که نکرده‌ایم تا خود را مخفی کنیم. ما یک امانت‌دار هستیم و بزرگترین دغدغه‌مان به مقصد رساندن این امانت است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا برابر شیلی میزبان، در ضربات پنالتی تن به شکست داد و این باعث شد تا بسیاری از رسانه‌های آرژانتینی به انتقاد از مسی بپردازند.

ماسکرانو در این مورد هم اظهار کرد: شکست در کوپا آمه ریکا بسیار تلخ بود. بسیاری به انتقاد از مسی پرداختند اما او چه گناهی داشت؟ فکر می‌کنم به این انتقادها عادت کرده است. اگر جای او بودم، این همه انتقاد و فشار را تاب نمی‌آوردم و از بین می‌رفتم.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در حال حاضر در شهر هیوستن آمریکا است و خود را آماده دو دیدار دوستانه برابر بولیوی و مکزیک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.