مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: طرح کمک مالی هواداران به این باشگاه در گذشته اجرا شده و شکست خورده است.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک نقدی به این باشگاه اظهار داشت: این طرح در گذشته اجرا شده و شکست خورده است. تا زمانی که ارتباطی بین باشگاه و هواداران وجود نداشته باشد نمی‌شود چنین طرحی را اجرا کرد.

وی ادامه داد: زمانی که ارتباط باشگاه و هواداران هم خوب شود باید از طریق دیگری از کمک مالی هواداران بهره برد. درست است که باشگاه به خاطر برخی مشکلات نتوانسته اسپانسر جذب کند اما این کار راه حل خوبی برای پول درآوردن نیست. نمی‌شود که کانون هواداران باشگاه سرخود بیایید و طرحی را به اسم پرسپولیس و بدون هماهنگی باشگاه اجرا کند. 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه وزارت ورزش از نظر مالی شرایط خوبی ندارد نمی‌تواند به پرسپولیس کمک مالی کند و باید در این خصوص راه‌ حلی پیدا شود.

انصاری‌فرد در مورد عدم انتخاب مدیرعامل جدید برای این باشگاه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم وزارت ورزش و جوانان در این مورد کارهایی انجام داده و به نتایجی هم رسیده است.

وی درباره شایعاتی که پیش از بازی پرسپولیس و فولاد در مورد اخراج برانکو به گوش می‌رسید گفت: به نظر من باید به یک مربی حداقل نیم‌فصل فرصت داد. با شرایط خاصی که پرسپولیس در این فصل داشته نمی‌شود همه تقصیرها را گردن برانکو انداخت. تغییر برانکو اصلاً به صلاح پرسپولیس نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )