باشگاه منچستریونایتد به اتهامات رئالی‌ها پاسخ داد و با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هیچ‌ اشتباه و گناهی در پرونده دخیا نداشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، یکی از محتمل ترین انتقال های که انتظار می رفت در فصل جابجایی تابستانی انجام شود پیوستن داوید دخیا به رئال مادرید بود. دیگر برای هر کسی معلوم شده بود که این دروازه‌بان جوان به فوتبال اسپانیا برخواهد گشت و پیراهن رئال را بر تن خواهد کرد اما در میان بهت همگان این انتقال صورت نگرفت و دخیا بر خلاف میل باطنیش باید در شیاطین سرخ باقی بماند.

سران باشگاه رئال مادرید به انتقاد از همتای انگلیسی خود پرداخت و آنها را مسئول عدم پیوستن دخیا به رئال دانستند. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال که به شدت از جذب نشدن دخیا ناراحت بود باشگاه منچستر یونایتد را به کم کاری در انتقال دخیا متهم و تاکید کرد که به فیفا شکایت خواهد کرد.

باشگاه منچستر یونایتد به اتهامات رئالی‌ها پاسخ داد و با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هیچ گونه گناهی در پرونده دخیا نداشته است. در این بیانیه آمده است: ما در زمان لازم مدارک و مستندات موجود را فرستادیم و هیچ گونه تاخیری نداشتیم. باشگاه رئال مادرید تا قبل از روز دوشنبه هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب دخیا نداشت و به محض اینکه پیشنهاد این باشگاه به دست ما رسید مدارک را فرستادیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه منچستر یونایتد هیچ علاقه‌ای برای فروش دخیا نداشت. ما دوست داریم که این دروازه‌بان بزرگ خود را حفظ کنیم. او در بین هواداران از محبوبیت زیادی برخوردار است و به همین خاطر نمی خواستیم او را بفروشیم اما چون خود او اصرار داشت در نهایت موافقت کردیم و این موافقت خود را به محض پیشنهاد رئال فرستادیم.

هر چند دخیا دوست داشت که از شیاطین سرخ جدا شود اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت. او برای پیوستن به رئال مادرید خانه خود را در شهر منچستر فروخت، قراردادش را تمدید نکرد و خشم لوئیس فان خال و رفتن به تیم دوم را پذیرفت اما در نهایت هم نتوانست به آنچه که دوست داشت برسد. او الان دیگر باید در منچستر یونایتد یک فصل دیگر هم بماند و نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند نظر لوئیس فان خال را باردیگر جلب کند و فرصت رسیدن به ترکیب اصلی را به دست آورد.

یکی از مسئولان فیفا در گفت و گویی که با رادیو کادینا سر اسپانیا داشت اعلام کرد که پیوستن دخیا به رئال مادرید غیر قانونی است و این دروازه‌بان باید به کار خود در شیاطین سرخ ادامه دهد و این ثابت می کند که دیگر رئالی‌ها باید بیخیال دخیا شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.