پدر دروازه‌بان اول رئال‌مادرید یک ادعای عجیب درباره مخالفت با پسرش در برنابئو مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از قطعی شدن ماندن داوید دخه‌آ در منچستریونایتد و تداوم حضور ثابت کیلور ناواس کاستاریکایی در ترکیب ثابت رئال‌مادرید، پدر دروازه‌بان ثابت تیم اسپانیایی در اظهارنظری عجیب از به راه افتادن جریانی ضد پسرش در پرافتخارترین تیم اسپانیا خبر داد!

فردی ناواس، احتمال منتفی شده معاوضه دخه‌آ  با پسرش را ناشی از علاقه شدید فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه اسپانیایی به داشتن یک دروازه‌بان اسپانیایی دانست و ادعا کرد کیلور هنوز از سوی رسانه‌های مادریدی و اسپانیایی پذیرفته نشده است.

او در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی کاستاریکا گفت: پرس به دنبال دروازه‌بان اسپانیایی می‌دود. رئال نمی‌تواند شماره یک بودن مردی از آمریکای مرکزی را بپذیرد. این باشگاه می‌داند کیلور بهترین است اما غرورش اجازه قبول این حقیقت را نمی‎دهد.از اینکه هواداران نام پسرم را روی سکوهای یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان فریاد می‌زنند به خودم می‌بالم. کاستاریکا به کیلور افتخار می‌کند.

پدر ناواس با این جملات به حرف‌هایش خاتمه داد: او به من گفته مورد حمایت همه اعضای تیم است. کریس رونالدو، مارسلو و رودریگس عاشق پسرم هستند چون کاملا متواضع و آرام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.