هفته هشتم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه و جمعه با برگزاری هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۷ روزهای پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته، روز پنج‌شنبه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و یاسین پیشرو قم در اصفهان به مصاف هم می‌روند. دو تیم در جدول رده‌بندی به ترتیب در رده‌های چهارم و سوم جدول قرار دارند و فاصله امتیازی آنها هم فقط یک امتیاز است. نماینده قم با ۱۲ امتیاز و گیتی‌پسند با ۱۱ امتیاز پشت سر هم قرار گرفته‌اند. شاگردان خوراکچی در گیتی‌پسند می‌توانند با پیروزی در این دیدار خانگی خودشان را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کنند.

تأسیسات دریایی که با ۱۹ امتیاز و شش امتیاز اختلاف نسبت به مس سونگون در صدر جدول رده‌بندی جا خوش کرده باید در اهواز و در دیداری دشوار به مصاف شرکت ملی حفاری برود. این در شرایطی است که به گفته افتخاری، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی شده و شاید این آخرین بازی باشد که با تمام انرژی و تمرکز برای تأسیسات دریایی به میدان برود.

در دیگر دیدار حساس هفته هشتم تیم‌ مقاومت البرز در کرج میزبان میثاق رده‌ پنجمی است. شاگردان رضا لک می‌دانند با کسب پیروزی مقابل مقاومت البرز می‌توانند دوباره به رده‌های بالای جدول برسانند. البته مشکلات اخیر مالی باشگاه میثاق و تمرین نکردن بازیکنان این تیم به صورت جدی در هفته گذشته شاید کار این تیم را برای بازی با شاگردان رضا فلاح سخت کند.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتسال:

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور - ساعت ۱۷

گیتی پسند اصفهان – یاسین پیشرو قم

جمعه ۱۳ شهریور-ساعت ۱۷

فردوسی مشهد – کاشی نیلو اصفهاندبیری تبریز – فرش آرای مشهدمقاومت البرز – میثاق تهرانآذرخش بندر عباس – منصوری قرچکشهروند ساری – مس سونگون ورزقانحفاری اهواز – تأسیسات دریایی ایران

سه تیم ابتدایی و انتهایی جدول رده‌بندی لیگ برتر:

۱-  تأسیسات دریایی  ۱۹ امتیاز۲ -  مس سونگون ۱۳ امتیاز۳ -  یاسین پیشرو  ۱۳ امتیاز...۱۲ - فرش آرا  ۶ امتیاز۱۳ -  آذرخش ۶ امتیاز۱۴ -  کاشی نیلو ۹ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.